Löytyykö täältä Feng Shui-ammattilaisia tai F.S. pidemmälle ehtineitä?
Jos ei täältä niin mistä voisi saada vinkkejä?
Kiitos.
Löytyykö täältä vinkkejä?
8
2614
Vastaukset
- mävaan.
Fenshui on joku kiinalanen telinevoimistelija. Huijari. Ei noihin kannta uskoo!!!!!!!!!!!
- jotka säätelevät
elämääsi, mestari Lam Kam Chuen, Karisto. ISBN 951-23-3764-9, 125 FIM. Tämmöinen kirja löytyi meitin kirjahyllystä.
- Missukka
Itse harrastelen.
Suosittelen hakemaan Googlella englanninkielisiä sivustoja, myös jotain hyviä kotimaisia löytyy. Kotimaisen FS-seuran nettisivustolla ei ole paljon "itse asiaa", onpahan yhteystietoja ja luentoaikatauluja.
Tällä palstalla toistaiseksi pääpaino on koulukiusaamisessa.- aurinkoenkeli
Hei,
alkuperäiselle viestin aloittajalle: kyselit fengshui ammattimaisia tai pidemmälle ehtineitä. Haluatko siis lisätietoa omaan kotiisi tai elämääsi johonkin sinua askarruttavaan asiaan vai ylipäätään, että mitä kirjoja tms. kannattaa lukea? Itse olen kouluttautunut fengshui konsultiksi, pk-seudulla. Laita viestiä jos haluat jotain lisätietoa, jos voisin auttaa.
[email protected] - ystävällisesti minulle,
aurinkoenkeli kirjoitti:
Hei,
alkuperäiselle viestin aloittajalle: kyselit fengshui ammattimaisia tai pidemmälle ehtineitä. Haluatko siis lisätietoa omaan kotiisi tai elämääsi johonkin sinua askarruttavaan asiaan vai ylipäätään, että mitä kirjoja tms. kannattaa lukea? Itse olen kouluttautunut fengshui konsultiksi, pk-seudulla. Laita viestiä jos haluat jotain lisätietoa, jos voisin auttaa.
[email protected]mihin fengshui perustuu?
- aurinkoenkeli
ystävällisesti minulle, kirjoitti:
mihin fengshui perustuu?
.... ikivanhaan kiinalaiseen viisauteen, maalaisjärkeen, energian liikkumiseen, yangin ja jinin vaihteluun, harmoniaan elämässä. Vain muutaman mainitakseni;.-)
- Skeptikko
Feng Shuissahan kaikkein tärkein asia on vuori rakennuksen pohjoispuolella. Jos sitä ei ole valmiiksi, niinkuin Kielletyllä kaupungilla, niin sellainen rakennetaan. Kaikki muuhan on vain näpertelyä, eikä pysty korvaamaan vuoren puuttumista.
- vecimies
harrastanut tätä Feng-Shui sisustamista jo aika kauvan. :) Miy´tä haluat tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418