Mitä helvetin ideaa on pitää itteään niin laihana et joutuu sairaalaan sen takia?
Ihan hirveetä kattoo sellasii muijii,jotka on 160/30!! tai vastaavaa et 160/43!!! Ei monikaan jätkä tykkää laihoista,koska mäkin oon alipainonen ja mun mitat on 160/50..Onko mitään järkee???
Onko ideaa??
7
588
Vastaukset
- kuka??
mä oon mielestäni ihan sopivan painonen..
(162/43)
ja mun mielestä normaali painoset on aika pyöreen näkösiä!- ...??
Mä olen nuori naisen alku..
Mitat on 161 ja 53kg.
Kroppa on hyvässä ja muodokkaassa kunnossa.
Harrastan tanssia ja liikun paljon.
TEINI tytöt n;13-15v luulee et laihuus on kaunista.
Tarkotan vaikka 160cm ja 35-45kg..
Asia kun vaan ei ole niin.
Tyttö näyttää "kypsemmältä" kun sillä on naisen muodot! Ja sitten on kaiken lisäksi ihan lauta.
Minulla on kaunis kroppa ja aina kehuttu.
Poikia juoksee perässä,,,
Luukasat kun ei ole kauniita, TAI jokainen ihminen
on omalla tavallaan kaunis,mutta näin se asia vaan on.
MIKSI ihmisen pitäisi olla liian laiha?
TYTÖT tykkäättekö te pojista jolla ei ole mitään
lihaksia ja on liian laiha????
Sitä voi miettiä itse mielessään. Musta tuntuu
ettei pojatkaan tykkää liian laihoista.
Naiselliset,muodokkaat,kiinteät kauniit kropat on
"terveitä"....
MINUN mielipiteeni! - ...................
Tekstissäsi pisti silmään: "Normaalipainoiset on pyöreen näkösiä". Täytyy siis terveytensä vaarantaa vaan sen takia et ei halua olla normaalipainoinen vaan pitää vastahankasesti vaan kärvistellä ja laihuttaa niin että siinä itestäänselvästi on terveydellistä haittaa. Ulkonäkö siis on terveyttä tärkeämpi. Ota säkin vaan järki käteen ja mene vaik pizzeria raxiin ja tilaa sieltä megabuffet ja syö oikein kunnolla. Ja yleisestikin ottaen hyvät terveelliset kouluruoatkin kurkusta alas niin paljon kun napa vetää. Kasvu ja kehitysiässä kroppa suorastaan huutaa ravintoa. Vaan tyhmät jättää syömättä ja kuihduttaa itteään laihduttamalla. Ja vieläpä vaan ulkonäön takia......hohhoijaa....
- Hilla
Ei kukaan varmastikaan suunnittele joutuvansa laihuuden takia sairaalaan! Jos niin käy, niin taustalla on psyykkinen sairaus nimeltä anoreksia. Ei sitä noin vain voi lopettaa, vaikka itsekin huomaisi, että sairaus on saanut vallan.
Ei sairaalloisessa laihuudessa ole mitään järkeä todellakaan, mutta samaa voisi sanoa vaikkapa alkoholismista. Ei kai sitäkään kukaan suunnittele etukäteen?! - karhu
Se ei todellakaan ole kaunista kun laihuttaa niin laihaksi että pelkkä luu enään jäljellä.
Tuossa taas nimimerkillä "mitä järkee???" on semmonen lady että voisin vaikka vihille viedä.
Tietenkin pari lisäkiloa ois vielä paikallaan. - satu
mä oon 14 ja 158/48.. oon ihan sairaan laiha ja haluaisin lihota mutta mä en lihoo! oon ihan lauta. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LAIHUTTAKO!!!! mä piän lihotuskuureja vähän väliä mutta mä en voi sille mitään että oon tälläne ruipelo! mä syön koko ajan mutta laihuudelleni en voi mitään..
- tyttö
ei todellakaan laihat ole kauniita. Naisella pitää olla muotoja. Mulla niitä on ja mua on kehuttu kauniiksi,vaikka olenkin vähän pyöreähkö,mutta kuitenkin. En tykkää olla mikään anorektikko,joka makaa sairaalassa tiputuksessa. Näin tässä vähän aikaa sitten yhdessä lehdessä naisen kuvan. Se oli uimapuku päällä jossain etelän auringossa ja kun mä kattelin sitä naista,niin mä oikein säikähdin,kun se oli vain pelkkää luuta ja nahkaa. Se oli niin laiha,että siltä naiselta näkyi sisäelimet ihon alta. Siinä jutussa sanottiinkin,että se laihuus haittaa lähinnä sen naisen sydäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948