Movie maker ongelma

videos

Mulla on yksi ongelma Movie Makerissa. Siinä on semmonen valinta että tuo video. Mä haen sen videon mutta sitten se herjaa että Maker on havainnut virheen ja tuote on suljettava. Se herjaa kaikki videot mitä mä yritän hakea. Mikä neuvoks?

10

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

      jos yrität tuoda Movie Makeriin videoa, jonka muotoa se ei tue.
      Voit tuoda seuraavilla tiedostotunnisteilla varustettuja tiedostoja Windows Movie Makeriin käytettäväksi projektissasi:

      Videotiedostot: .asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm ja .wmv

      Kuvatiedostot: .bmp, .dib, .emf, .gif, .jfif, .jpe, .jpeg, .jpg, .png, .tif, .tiff ja .wmf

      Myös konessa saattaa olla ongelmia. Jos aikaisemmin ei ole tullut tuota virhesanomaa, voit palauttaa järjestelmän siihen ajankohtaan.

      • Ecchiman

        MPEG. Outoa että se ei jostain syystä toimi.
        Kaikki animaatiot, yms toimii, mut oma tekemät ei???


      • Super encoder
        Ecchiman kirjoitti:

        MPEG. Outoa että se ei jostain syystä toimi.
        Kaikki animaatiot, yms toimii, mut oma tekemät ei???

        Muunna jollain videomuunto-ohjelmalla kuten esim.

        http://www.erightsoft.com/SUPER.html

        videot vaikka muotoon wmv. Movie maker ymmärtää tätä muotoa parhaiten.


      • benkku22421421421
        Super encoder kirjoitti:

        Muunna jollain videomuunto-ohjelmalla kuten esim.

        http://www.erightsoft.com/SUPER.html

        videot vaikka muotoon wmv. Movie maker ymmärtää tätä muotoa parhaiten.

        mullakin on sama juttu. ei vaan toimi vaikka olis wmv muodossaki...


      • 1234
        benkku22421421421 kirjoitti:

        mullakin on sama juttu. ei vaan toimi vaikka olis wmv muodossaki...

        en ole ekspertti (vaikka paljon käytänkin) mutta mulla ei toimi jos kyseisiä tiedostoja on siirrelty toiseen kansioon tai jos ne on pakattu


      • icecube
        1234 kirjoitti:

        en ole ekspertti (vaikka paljon käytänkin) mutta mulla ei toimi jos kyseisiä tiedostoja on siirrelty toiseen kansioon tai jos ne on pakattu

        Mulla taas on sellanen ongelma, että kun yritän tallentaa projektin, ni se vähä aikaa tallentaa sitä ja sitten yhtäkkiä koko windows movie maker sammuu eikä sano mitään???

        en tiedä mikä tähän neuvoksi olen kokeillut kaikkea???


    • Helpping me!?

      Mulla on erillainen ongelma... Kun yritän julkaista Movie Makerilla videon youtubeen niin eka se on ihan normaali siihen asti kun mun pitäisi kirjoittaa mun youtube käyttäjänimi ja salasana. Sitten se alkaa herjaamaan ihan joka kerta "Luokkien lataaminen Youtubesta epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Vaikka koittaisin pari tuntia myöhemmin ei toimi. Päivää myöhemmin, ei toimi. Pari päivää myöhemmin, ei toimi. Viikkoja myöhemmin, ei toimi. Kuukausia myöhemmin, ei toimi... Onko jollakin sama ongelma jos on ja on ratkaissut ongelman kertoisitko sen?

      • anonymos1

        Mulla sama!


    • rauhallisuus maan pe

      Olisikohan aloittajan ongelmien takana hidas kone, koeta samaa juttua pienellä tiedostolla ja älä pidä avoinna ylimääräisiä ohjelmia.

      lisäksi tee aina joku homma oikein ja anna koneen ajatella, ole tietoinen tekeekö kovalevy hommia, jos tekee niiin älä tee mitään uusia juttuja sillä hetkellä.

      myöhemmin voi ainakin tallentaa, mutta myös sulkea koko ohjelman ja avata 15 se. kuluttua.

      • anonymos1

        Mulla oli juuri kone vaihossa ja toimii tosi nopeesti/hyvin.
        Ei kuitenkaan onnistu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe