Mulla on yksi ongelma Movie Makerissa. Siinä on semmonen valinta että tuo video. Mä haen sen videon mutta sitten se herjaa että Maker on havainnut virheen ja tuote on suljettava. Se herjaa kaikki videot mitä mä yritän hakea. Mikä neuvoks?
Movie maker ongelma
10
1831
Vastaukset
- Digiootti
jos yrität tuoda Movie Makeriin videoa, jonka muotoa se ei tue.
Voit tuoda seuraavilla tiedostotunnisteilla varustettuja tiedostoja Windows Movie Makeriin käytettäväksi projektissasi:
Videotiedostot: .asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm ja .wmv
Kuvatiedostot: .bmp, .dib, .emf, .gif, .jfif, .jpe, .jpeg, .jpg, .png, .tif, .tiff ja .wmf
Myös konessa saattaa olla ongelmia. Jos aikaisemmin ei ole tullut tuota virhesanomaa, voit palauttaa järjestelmän siihen ajankohtaan.- Ecchiman
MPEG. Outoa että se ei jostain syystä toimi.
Kaikki animaatiot, yms toimii, mut oma tekemät ei??? - Super encoder
Ecchiman kirjoitti:
MPEG. Outoa että se ei jostain syystä toimi.
Kaikki animaatiot, yms toimii, mut oma tekemät ei???Muunna jollain videomuunto-ohjelmalla kuten esim.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
videot vaikka muotoon wmv. Movie maker ymmärtää tätä muotoa parhaiten. - benkku22421421421
Super encoder kirjoitti:
Muunna jollain videomuunto-ohjelmalla kuten esim.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
videot vaikka muotoon wmv. Movie maker ymmärtää tätä muotoa parhaiten.mullakin on sama juttu. ei vaan toimi vaikka olis wmv muodossaki...
- 1234
benkku22421421421 kirjoitti:
mullakin on sama juttu. ei vaan toimi vaikka olis wmv muodossaki...
en ole ekspertti (vaikka paljon käytänkin) mutta mulla ei toimi jos kyseisiä tiedostoja on siirrelty toiseen kansioon tai jos ne on pakattu
- icecube
1234 kirjoitti:
en ole ekspertti (vaikka paljon käytänkin) mutta mulla ei toimi jos kyseisiä tiedostoja on siirrelty toiseen kansioon tai jos ne on pakattu
Mulla taas on sellanen ongelma, että kun yritän tallentaa projektin, ni se vähä aikaa tallentaa sitä ja sitten yhtäkkiä koko windows movie maker sammuu eikä sano mitään???
en tiedä mikä tähän neuvoksi olen kokeillut kaikkea???
- Helpping me!?
Mulla on erillainen ongelma... Kun yritän julkaista Movie Makerilla videon youtubeen niin eka se on ihan normaali siihen asti kun mun pitäisi kirjoittaa mun youtube käyttäjänimi ja salasana. Sitten se alkaa herjaamaan ihan joka kerta "Luokkien lataaminen Youtubesta epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Vaikka koittaisin pari tuntia myöhemmin ei toimi. Päivää myöhemmin, ei toimi. Pari päivää myöhemmin, ei toimi. Viikkoja myöhemmin, ei toimi. Kuukausia myöhemmin, ei toimi... Onko jollakin sama ongelma jos on ja on ratkaissut ongelman kertoisitko sen?
- anonymos1
Mulla sama!
- rauhallisuus maan pe
Olisikohan aloittajan ongelmien takana hidas kone, koeta samaa juttua pienellä tiedostolla ja älä pidä avoinna ylimääräisiä ohjelmia.
lisäksi tee aina joku homma oikein ja anna koneen ajatella, ole tietoinen tekeekö kovalevy hommia, jos tekee niiin älä tee mitään uusia juttuja sillä hetkellä.
myöhemmin voi ainakin tallentaa, mutta myös sulkea koko ohjelman ja avata 15 se. kuluttua.- anonymos1
Mulla oli juuri kone vaihossa ja toimii tosi nopeesti/hyvin.
Ei kuitenkaan onnistu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869