Hei mitenkäs tuo lisätuulettimen asennus tuuletin on ja kiinni on mutta mihin piuhoihin se pitäs asentaa virtalähteeseen??
Lisä tuulletinta asentamassa
2
790
Vastaukset
- Digital
Yleensä emokortilla in tuulettimen johdolle paikka asia selviää emokortin käsikirjasta jos ei ole käsikirjaa niin löytyy emokortin valmintajan kotisivulta, ei tietenkään mikään estä kytkemästä tuuletinta siten että se saa tarvittavan virran,jännitteen virtalähteestä.
Siis jos tuulettimessa on pieni, alle sentin leveä 3-pinninen liitin, se menee emolevyn 3-pinniseen paikkaan kiinni. Näitä on monesti useita ympäri emolevyä.
Jos tuulettimessa on isompi, molex-liitin, se menee perijaatteessa mihin vain virtalähteen ylimääräiseen molex-paikkaan.
Jos esim tarvitset 3pinnisen paikan, mutta yhtään vapaata ei ole, tarvitset vain adapterin molex --> 3pin jolloin saat virran virtalähteestä. (tai toisin päin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565