juu olen tässämiettinyt että kumpi on tehokkaampi rs vei mito???itse olen kuullut kaiken laisia juttuja että rs menee paremmin ja toiset sanovat että mito menee paremmin itse asiassa yhdellä sivustolla http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito sanotaan taas että mito menee paremmin eli kumpi kannattaisi ostaa vai kannattaako kumpaakaan en välttämättä halua nopeaa ja tehokasta pyörää mutta semmoisen että jos joku tulee vittuilemaan jollain suzukilla niin jättää kevyesti:D????????????????????????????
cagiva mito vs. aprilia rs
13
3838
Vastaukset
- dadadfjf
Jos verrataan täystehoisinan mitoa ja rs:ä, niin kyllä mito voittaa tämän päivän kaikki piikkipyörät. Vakiona taas rs taitaa olla paras piikkipyörä.
- 250cc
joo annan sulle hyvän vinkin noista pyöristä kaveril on cagiva mito 2006 ja sil on 165cc pytty ja liikkuu todellista nopeutta n:190km/h ja mulla on aprilia rs125 mut ostin italiasta käytettynä siihen aprilia rs250cc koneen ja siin löytyy tehoo semmoset 68hv (penkitetty) rs liikahtaa sil koneel 240km/h ja sillon se mito jää vaikka on 165cc sylinteri niinku kaverin kaa testattiin motarila niin mul liikku 5vaihteella sigmaan 195km/h sillä 6vaihteella 187km/h olisin voinut heittää viellä 6 päälle mutta ei uskaltanut siitä voit päätellä et kumasta saat kovemman pelin jos raha riittää
- ------------------------
Ehkä siinä on nyt ihan pien ero 165cc ja 250cc. Jos molemmissa on 125cc koneet ja on täystehosii niin mito vie ihan kepoo.
- ....
------------------------ kirjoitti:
Ehkä siinä on nyt ihan pien ero 165cc ja 250cc. Jos molemmissa on 125cc koneet ja on täystehosii niin mito vie ihan kepoo.
Joo kannattaa nyt ensimmäiseks unohtaa nuo 3 ensimmäistä viestiä... Vielä järkevämpää ois vaikka mennä mototnetin puolelle tms jossa tietoa on "vähän" enemmän kuin näillä mopopojilla.
Mitä nyt jos verrataan uudempaa mitoa ja räsää, niin tehot käytännössä samat, huippuja sen 150-hitusen päälle.
Jos taas valitaan mitoista "parhain" eli tämä 7 vaihteinen lucky explorer tms, niin huippuja sellaisella vehkeellä on saatu 177km/h täystehoisena. Tosin säätäjät on olleet oikeasti asiantuntijoita ja tavalliselle tallaajille tuo 170 on varmasti jo saavutus.
Kannattanee nyt muistaa vielä nämä italijaanojen mittariluvut jotka mitossa voivat olla parhailllaan sen 30km/h:D - mitomito
.... kirjoitti:
Joo kannattaa nyt ensimmäiseks unohtaa nuo 3 ensimmäistä viestiä... Vielä järkevämpää ois vaikka mennä mototnetin puolelle tms jossa tietoa on "vähän" enemmän kuin näillä mopopojilla.
Mitä nyt jos verrataan uudempaa mitoa ja räsää, niin tehot käytännössä samat, huippuja sen 150-hitusen päälle.
Jos taas valitaan mitoista "parhain" eli tämä 7 vaihteinen lucky explorer tms, niin huippuja sellaisella vehkeellä on saatu 177km/h täystehoisena. Tosin säätäjät on olleet oikeasti asiantuntijoita ja tavalliselle tallaajille tuo 170 on varmasti jo saavutus.
Kannattanee nyt muistaa vielä nämä italijaanojen mittariluvut jotka mitossa voivat olla parhailllaan sen 30km/h:DHuomio myös että mito ei ole kiva ajaa hiljaa kaupunkilla. Se on parhaimmillaan agressiivisessa ajossa. Siinä on myös kevari-markkinoiden parhaat jarrut.
- sutsukii
mito kulkee täysehosena paremmin, kun se on oikeastaan suunniteltu ratapyöräks. silti tehokkain ja nopein kevarikyykky tt:nä on vieläki suzuki rgf
- loool
mito kulkee enemmä, räsä kiihtyy paremmi
- sdfg4
Miten niin? Jos mitossa on enemmän tehoa (niinkuin onkin), niin se kiihtyy paremmmin kuin räsä..
- RÄSÄ ON PARAS! =)
RÄSÄ ON paska
- -.-
Siis jos ruvetaan ihan totuutta puhumaan niin ero on aika selvä näiten kahden välillä, mopopojat puhuvat mitä sattuu ja mitä on kuultu "jostain".
1. Kisaosilla varustettu Mito pesee minkä tahansa räsän oli sitten tt tai ei ( Kisaosilla ja oikeilla säädöillä mitosta noin 45 HP, testattu aikoinaan huiput sinne 185 km/h asti) Räsällä päästään noin 35heppaan ja noin 175 tuntinopeuteen.
2. Vaikka Mito onkin nopea, nopein on silti edelleen Suzuki RGF 125 heppoja saadaan noin 45-55 hp ja oikeilla säädöillä sinne 200km/h asti.
3. Räsä kiihtyy noin 6 sek. 0-100 , mitosta en muista olisikohan ollut 5.5 vai jopa 5 sek 0-100 että eroa löytyy tässäkin :D RGF voittaa tässäkin 0-100 mahd. noin 4-4.5 sekuntiin - mito vie mito vie...
itsehän ostin cagiva mito lucky explorering jossa on tt osat ja replican 160cc kone, ajoin motarilla gepsiin 213 Km/h
- TUNTURI Turbotiger
mun tunturi tiger johon on kinnitetty busan turbokone, etupyörän oikeesta suunnasta katottuna kolmannesta laakerista penkitettiin 1000 hp. siinä näätte että kun on rahaa virittää niin tigeri on paras.
- mitomies
oma evo 2 kulkee gepsiin 254 km/h tekniikkana gilardoni sp pytty -95 vm, 38 mikuni, jollymoto sp tehari, laskettu 200h kansi, kevennetty kiertokanki, renkaaton tasalakimäntä(jäätävät alaväännöt), kampikammion kattovalo, pinkit karvanopat muut amistuuninkit ja of koors (t)urpoahdin 10 baarin ahtopaineilla. On semmonen setti että derbipomperit nuolee maata mun jalkojen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743