Siis ottaisin, ostaisin koiran itselle lenkki ja muuhun harrastamiseen kaveriksi. Olen 43 v. mies ja mulla todella aikaa koiralle, niin kouluttamiseksi kuin myös lenkkeilyyn ja muuhunkin harrastamiseen. Koiran ei todellakaan tarvitse olla yksin. Itsellä kokemusta kyllä koirista, mutta mahdollisesti haluaisin kultaisen noutajan, labbiksen tai dalmatialaisen. Ei välttämättä tarvii olla pentu, jos muuten koira ok.
Mulle koira kaveriksi
1
352
Vastaukset
- surusilmä
Hei!
Mulla on ollut kaksi lappista. Heillä on omat hyvät ja huonot puolensa. Hyvää on paljon; rakastettava luonne, oppivainen, ymmärtäväinen, tykkää uida ja saunoa. Olla koko ajan läsnä. Tarvitsee lenkittämistä ja leikkejä, virikkeitä. Silittämistä ja paijaamista. Antaa ihanasti sitten palautetta, suukottelee ja peuhaa, etsii jos ollaan piilosilla jne. paljon muuta...
Huonoja puolia voi olla terveyteen ja hygieniaan liittyen. Eka lappiksella oli paljon korvatulehduksia, mitkä nähtävästi johtivat syöpään, toisen korvan poistamiseen ja sitä myöten ajan kanssa koirien taivaaseen...
Toisella lappiksella oli koko ajan iho-ongelmia, hilseilyä, kutinaa, yms. Se oli eläinlääkärin mukaan ruoka-aine-allergiaa, Talvella iho oli parempi, mutta välillä turkki ja karvanlähtö oli tosi paha. Eli imurointia riitti... Mutta rakastin heitä molempia hyvin paljon...hyvää kesää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869