Olisko kellään kokemusta tai muuta tietoa hotelli Zdravetsista Kultahietikolla? Kaikki tieto kelpaa!
Ollaan menossa ko. hotelliin parin viikon päästä, enkä ole oikein mistään löytänyt mitään ko. hotellista.
Zdravets kokemuksia?
10
2878
Vastaukset
- hotelliin
Ollaan menossa samaan paikkaan 25.05 .Näyttää hyvältä paikalta . Löydät kyllä lisää ainakin Domina Travelin esitteestä netistä,etsi Dominatravel.fi .On ilmastointi ,minibaari,tv,terassi tai parveke ym...
- hotelliin
kesäkuussa ollaan menossa kultahietikolle ja zdravets hotelliin. hotellista ei tosiaan löydy domina travelin sivujen lisäksi mitään muuta tietoa. kertokaa ihmeessä lomalta palattuanne millainen hotelli oli. kiinnostaisi kovasti.
- taas matkalle
haluaisin tietää Zdravets (3/4 tähden hotellista, Domina Travelilla). Netistä mm. kuvat ym. löytyy, mutta mitä mieltä palvelusta, henkilökunnasta, huoneista,allasalueesta,drinksujen hinnoista ko. hotellista.
Tämä siis Erma-hotellin yläpuolella oleva hotelli eikä se vaatimaton Zdravets-hotla siellä rannan etelä-päässä, joka kai vain 1-2 tähden hotla. Huom! Siis alueella kaksi kpl saman nimisiä hotelleja!!!!!
Matkalle olis tarkoitus lähteä viikoksi 15.6.2008!!! Onko muita palstan lukijoita majoittumassa/majoittunut ko. hotellissa??? Kaikki info on tervetullutta!!ps. tulihan sitä jo 1vk suomessa oltua ennen kuin takas : ) .... - 15.6
taas matkalle kirjoitti:
haluaisin tietää Zdravets (3/4 tähden hotellista, Domina Travelilla). Netistä mm. kuvat ym. löytyy, mutta mitä mieltä palvelusta, henkilökunnasta, huoneista,allasalueesta,drinksujen hinnoista ko. hotellista.
Tämä siis Erma-hotellin yläpuolella oleva hotelli eikä se vaatimaton Zdravets-hotla siellä rannan etelä-päässä, joka kai vain 1-2 tähden hotla. Huom! Siis alueella kaksi kpl saman nimisiä hotelleja!!!!!
Matkalle olis tarkoitus lähteä viikoksi 15.6.2008!!! Onko muita palstan lukijoita majoittumassa/majoittunut ko. hotellissa??? Kaikki info on tervetullutta!!ps. tulihan sitä jo 1vk suomessa oltua ennen kuin takas : ) ....koska 15.6 eli sunnuntai on pian : )
- sdravez
15.6 kirjoitti:
koska 15.6 eli sunnuntai on pian : )
Hotelli löytyy myös nimellä; Sdravez. Eli nyt googlettamaan sillä nimellä..löytyy ainakin jotain.. Mukavaa lomaa!!
- KIRSULA
Samaan ollaan menossa nelihenkinen perhe lähtö 15.6.
- miespaikalla
meikäläinen, mutta ekaa kertaa täs hotlassa....siksi kysymykset! Muuten hietikko tuttu...useita kertoja, 29.5.2008 oli viimeksi lähtö=hiljaista! toivottavasti lämpimämpää ja enemmän menoja nyt : ) ps. ei teillä infoa aiemmin ko. hotellista???
- MILLA-MATKUSTAJA
miespaikalla kirjoitti:
meikäläinen, mutta ekaa kertaa täs hotlassa....siksi kysymykset! Muuten hietikko tuttu...useita kertoja, 29.5.2008 oli viimeksi lähtö=hiljaista! toivottavasti lämpimämpää ja enemmän menoja nyt : ) ps. ei teillä infoa aiemmin ko. hotellista???
moikka!olen yhdeksän vuotias tyttö ja olen menossa kultahietikolle eli olemme menossa sunnuntaina 15.6.08 iltalennolla.Odotan mielenkiinnolla tulevaa lomaa.Toivottavasti säät suosii ja tekemistä on paljon.
- MIKKI MIKO
MILLA-MATKUSTAJA kirjoitti:
moikka!olen yhdeksän vuotias tyttö ja olen menossa kultahietikolle eli olemme menossa sunnuntaina 15.6.08 iltalennolla.Odotan mielenkiinnolla tulevaa lomaa.Toivottavasti säät suosii ja tekemistä on paljon.
ONKOHAN BULCAARIASSA KIVAA TOI MILLA ON MUN SISKO
- MILLA-MATKUSTAJA
MOIKkA!NIIN ETTÄ MISTÄSPÄIN OLETTE KOTOISIN MÄ OLEN:KUUSANKOSKELTA ELI KOUVOLAN SUUNNASTA!!!
NIIN ETTÄ NÄHÄÄN UIMA-ALTAASSA!!!:)=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822