Zdravets kokemuksia?

kultahietikko

Olisko kellään kokemusta tai muuta tietoa hotelli Zdravetsista Kultahietikolla? Kaikki tieto kelpaa!
Ollaan menossa ko. hotelliin parin viikon päästä, enkä ole oikein mistään löytänyt mitään ko. hotellista.

10

2869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelliin

      Ollaan menossa samaan paikkaan 25.05 .Näyttää hyvältä paikalta . Löydät kyllä lisää ainakin Domina Travelin esitteestä netistä,etsi Dominatravel.fi .On ilmastointi ,minibaari,tv,terassi tai parveke ym...

    • hotelliin

      kesäkuussa ollaan menossa kultahietikolle ja zdravets hotelliin. hotellista ei tosiaan löydy domina travelin sivujen lisäksi mitään muuta tietoa. kertokaa ihmeessä lomalta palattuanne millainen hotelli oli. kiinnostaisi kovasti.

      • taas matkalle

        haluaisin tietää Zdravets (3/4 tähden hotellista, Domina Travelilla). Netistä mm. kuvat ym. löytyy, mutta mitä mieltä palvelusta, henkilökunnasta, huoneista,allasalueesta,drinksujen hinnoista ko. hotellista.

        Tämä siis Erma-hotellin yläpuolella oleva hotelli eikä se vaatimaton Zdravets-hotla siellä rannan etelä-päässä, joka kai vain 1-2 tähden hotla. Huom! Siis alueella kaksi kpl saman nimisiä hotelleja!!!!!

        Matkalle olis tarkoitus lähteä viikoksi 15.6.2008!!! Onko muita palstan lukijoita majoittumassa/majoittunut ko. hotellissa??? Kaikki info on tervetullutta!!ps. tulihan sitä jo 1vk suomessa oltua ennen kuin takas : ) ....


      • 15.6
        taas matkalle kirjoitti:

        haluaisin tietää Zdravets (3/4 tähden hotellista, Domina Travelilla). Netistä mm. kuvat ym. löytyy, mutta mitä mieltä palvelusta, henkilökunnasta, huoneista,allasalueesta,drinksujen hinnoista ko. hotellista.

        Tämä siis Erma-hotellin yläpuolella oleva hotelli eikä se vaatimaton Zdravets-hotla siellä rannan etelä-päässä, joka kai vain 1-2 tähden hotla. Huom! Siis alueella kaksi kpl saman nimisiä hotelleja!!!!!

        Matkalle olis tarkoitus lähteä viikoksi 15.6.2008!!! Onko muita palstan lukijoita majoittumassa/majoittunut ko. hotellissa??? Kaikki info on tervetullutta!!ps. tulihan sitä jo 1vk suomessa oltua ennen kuin takas : ) ....

        koska 15.6 eli sunnuntai on pian : )


      • sdravez
        15.6 kirjoitti:

        koska 15.6 eli sunnuntai on pian : )

        Hotelli löytyy myös nimellä; Sdravez. Eli nyt googlettamaan sillä nimellä..löytyy ainakin jotain.. Mukavaa lomaa!!


    • KIRSULA

      Samaan ollaan menossa nelihenkinen perhe lähtö 15.6.

      • miespaikalla

        meikäläinen, mutta ekaa kertaa täs hotlassa....siksi kysymykset! Muuten hietikko tuttu...useita kertoja, 29.5.2008 oli viimeksi lähtö=hiljaista! toivottavasti lämpimämpää ja enemmän menoja nyt : ) ps. ei teillä infoa aiemmin ko. hotellista???


      • MILLA-MATKUSTAJA
        miespaikalla kirjoitti:

        meikäläinen, mutta ekaa kertaa täs hotlassa....siksi kysymykset! Muuten hietikko tuttu...useita kertoja, 29.5.2008 oli viimeksi lähtö=hiljaista! toivottavasti lämpimämpää ja enemmän menoja nyt : ) ps. ei teillä infoa aiemmin ko. hotellista???

        moikka!olen yhdeksän vuotias tyttö ja olen menossa kultahietikolle eli olemme menossa sunnuntaina 15.6.08 iltalennolla.Odotan mielenkiinnolla tulevaa lomaa.Toivottavasti säät suosii ja tekemistä on paljon.


      • MIKKI MIKO
        MILLA-MATKUSTAJA kirjoitti:

        moikka!olen yhdeksän vuotias tyttö ja olen menossa kultahietikolle eli olemme menossa sunnuntaina 15.6.08 iltalennolla.Odotan mielenkiinnolla tulevaa lomaa.Toivottavasti säät suosii ja tekemistä on paljon.

        ONKOHAN BULCAARIASSA KIVAA TOI MILLA ON MUN SISKO


      • MILLA-MATKUSTAJA

        MOIKkA!NIIN ETTÄ MISTÄSPÄIN OLETTE KOTOISIN MÄ OLEN:KUUSANKOSKELTA ELI KOUVOLAN SUUNNASTA!!!
        NIIN ETTÄ NÄHÄÄN UIMA-ALTAASSA!!!:)=))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe