toimittiinko me tyhmästi...?
koko kesän mä viestailin yhen poitsun kans hempeitä sun muuta, mut me ei nähty missää!
mut eilen näin sen ja oltiin ilta yhdes ja halailtiin, ja ihan pikasesti ennenkö se lähti mä suutelin sitä sillalailla hipaisemalla, ja sitte me vielä halattiin...
mut nyt mä en oo kuullu siitä mitää! johtuisko se siitä jottei se uskalla ku se oli kumminki mua vuotta nuorempi?, ku se ei kumminkaa tiedä mitä mä ajattelen siitä...pitääskö mun ottaa siihen yhteyttä? vai toimittiinko me tyhmästi ja pilattiin meijän ystävyys?
auttakaa, mä oon onneton
yksinkö?
4
218
Vastaukset
- mie
no siis ota sitten jätkistä selvää että mitä niiden päässä pyörii.. sun kannattaa soittaa sille tai vaikka txt että oliko hänen mielestä sulla ja hänel kivaa yhes? et otettasko joskus uusiks vaikka?
mut jos se ei siihe vastaa nii piä pieni breikki hänee vaikka viikko ja sitte yrität uuellee.mutta jos se ei tee elettäkää nii sitte heität hyvät loppuelämät sille. jos se ei osaa arvostaa toisen tunteita. oon kokenut tuon saman.. - maniac
OTA YHTEYTTÄ SIIHEN KUNDIIN JA KERRO TUNTEISTAS!!!
- gepartti
kiitos teille jokka vastasitte!
mä oon nyt onnellinen, mä en ottanu siihen poikaan yhteyttä vaan se otti muhun!
kerranki saan mahdollisuuden olla hetken aikaa onnellinen - pöö
sä joka laitoit sen yksinkö aiheen ei todellakaan teidän ystävyys oo ohi otat vaan yhteyttä sillä mulle on käyny tavallaan samoin et tapasin oman jätkä kamun chatis ja alettiin ollaan oltu jo 2w yhes...! onnellisia=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774