Golden Sun-ilmiö?

Menardi

Mitäs mieltä Golden Sunista?
Vinkkejä? Tarviitteko apua? Crossbone Isle?!

HUIPPUU!!! :D

13

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

      Vai että Kultainen Aurinkoilmiö. Enpäs ole kuullut. Liittyykö se jotenkin avaruuteen?

      • Menardi

        TYHMÄ!!! SE ON UNIVERSUMIN HISTORIAN PARAS PEEELLIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        >:(


      • persesko
        Menardi kirjoitti:

        TYHMÄ!!! SE ON UNIVERSUMIN HISTORIAN PARAS PEEELLIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        >:(

        TALIDOMI!!!

        kirjottelet noista peleistä vähän väärään foorumiin. Idari.


      • Menardi
        persesko kirjoitti:

        TALIDOMI!!!

        kirjottelet noista peleistä vähän väärään foorumiin. Idari.

        Tänne kuule ihan kirjotetaan peleistä...


      • femro (ff7 master)
        Menardi kirjoitti:

        Tänne kuule ihan kirjotetaan peleistä...

        kuules nytt golden sun fani (ittekin olen) tää sivusto on vain live roolipeleille - D&D sun muut jos gategoria ei oo tuttu ni älä lähetele viestejä mene vaikka pelit -muut osiolle live roolipelit ei ole virtuaali konsolo gameboy sun muu pelejä ne on ihan erillaisia niissä käytetään noppia sun muuta


      • Jani
        femro (ff7 master) kirjoitti:

        kuules nytt golden sun fani (ittekin olen) tää sivusto on vain live roolipeleille - D&D sun muut jos gategoria ei oo tuttu ni älä lähetele viestejä mene vaikka pelit -muut osiolle live roolipelit ei ole virtuaali konsolo gameboy sun muu pelejä ne on ihan erillaisia niissä käytetään noppia sun muuta

        Ei liveroolipeleissä mitään noppia käytetä (yleensä). Kuvailit juuri perinteisiä, ns. "pöytäroolipelejä". Liveroolipeleissä pelaaminen tapahtuu, kuten nimikin antaa olettaa, livenä näyttelemällä. Pukeudutaan oman roolihahmon mukaiseen asuun ja eläydytään siihen. Joka tapauksessa, Golden Sun ei kuulu tähän osastoon vaan Roolipelit-osastoon. Eri asia tietysti mikäli joku on tehdyt aiheesta larpin, ja kyse onkin siitä :P


      • fenro
        Jani kirjoitti:

        Ei liveroolipeleissä mitään noppia käytetä (yleensä). Kuvailit juuri perinteisiä, ns. "pöytäroolipelejä". Liveroolipeleissä pelaaminen tapahtuu, kuten nimikin antaa olettaa, livenä näyttelemällä. Pukeudutaan oman roolihahmon mukaiseen asuun ja eläydytään siihen. Joka tapauksessa, Golden Sun ei kuulu tähän osastoon vaan Roolipelit-osastoon. Eri asia tietysti mikäli joku on tehdyt aiheesta larpin, ja kyse onkin siitä :P

        toi mitä äsken kuvailit on larpaamista ei live roolipeliä :P


      • Jani
        fenro kirjoitti:

        toi mitä äsken kuvailit on larpaamista ei live roolipeliä :P

        Anteeksi vaan, mutta LARP = Live Action Roleplay = Liveroolipeli


      • fenro
        Jani kirjoitti:

        Anteeksi vaan, mutta LARP = Live Action Roleplay = Liveroolipeli

        shut up u motha fucka


      • Phobos
        fenro kirjoitti:

        shut up u motha fucka

        Mikä vastaus! Mikset vaan myönnä olevasi väärässä?


      • fenro
        Phobos kirjoitti:

        Mikä vastaus! Mikset vaan myönnä olevasi väärässä?

        hyvä on myönnän olevani OIKEASSA
        haha


      • EveAngel
        fenro kirjoitti:

        hyvä on myönnän olevani OIKEASSA
        haha

        Kiitti, sain päivän naurut tostakin sananvaihdosta.

        Ja kaikki vaan sen takia, kun joku on postannut väärään foorumiin GBA-roolipelistä.


      • fenro
        EveAngel kirjoitti:

        Kiitti, sain päivän naurut tostakin sananvaihdosta.

        Ja kaikki vaan sen takia, kun joku on postannut väärään foorumiin GBA-roolipelistä.

        heko..heko.. oli varmaa hauskaa ku nauroit >:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe