Golden Sun-ilmiö?

Menardi

Mitäs mieltä Golden Sunista?
Vinkkejä? Tarviitteko apua? Crossbone Isle?!

HUIPPUU!!! :D

13

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

      Vai että Kultainen Aurinkoilmiö. Enpäs ole kuullut. Liittyykö se jotenkin avaruuteen?

      • Menardi

        TYHMÄ!!! SE ON UNIVERSUMIN HISTORIAN PARAS PEEELLIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        >:(


      • persesko
        Menardi kirjoitti:

        TYHMÄ!!! SE ON UNIVERSUMIN HISTORIAN PARAS PEEELLIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        >:(

        TALIDOMI!!!

        kirjottelet noista peleistä vähän väärään foorumiin. Idari.


      • Menardi
        persesko kirjoitti:

        TALIDOMI!!!

        kirjottelet noista peleistä vähän väärään foorumiin. Idari.

        Tänne kuule ihan kirjotetaan peleistä...


      • femro (ff7 master)
        Menardi kirjoitti:

        Tänne kuule ihan kirjotetaan peleistä...

        kuules nytt golden sun fani (ittekin olen) tää sivusto on vain live roolipeleille - D&D sun muut jos gategoria ei oo tuttu ni älä lähetele viestejä mene vaikka pelit -muut osiolle live roolipelit ei ole virtuaali konsolo gameboy sun muu pelejä ne on ihan erillaisia niissä käytetään noppia sun muuta


      • Jani
        femro (ff7 master) kirjoitti:

        kuules nytt golden sun fani (ittekin olen) tää sivusto on vain live roolipeleille - D&D sun muut jos gategoria ei oo tuttu ni älä lähetele viestejä mene vaikka pelit -muut osiolle live roolipelit ei ole virtuaali konsolo gameboy sun muu pelejä ne on ihan erillaisia niissä käytetään noppia sun muuta

        Ei liveroolipeleissä mitään noppia käytetä (yleensä). Kuvailit juuri perinteisiä, ns. "pöytäroolipelejä". Liveroolipeleissä pelaaminen tapahtuu, kuten nimikin antaa olettaa, livenä näyttelemällä. Pukeudutaan oman roolihahmon mukaiseen asuun ja eläydytään siihen. Joka tapauksessa, Golden Sun ei kuulu tähän osastoon vaan Roolipelit-osastoon. Eri asia tietysti mikäli joku on tehdyt aiheesta larpin, ja kyse onkin siitä :P


      • fenro
        Jani kirjoitti:

        Ei liveroolipeleissä mitään noppia käytetä (yleensä). Kuvailit juuri perinteisiä, ns. "pöytäroolipelejä". Liveroolipeleissä pelaaminen tapahtuu, kuten nimikin antaa olettaa, livenä näyttelemällä. Pukeudutaan oman roolihahmon mukaiseen asuun ja eläydytään siihen. Joka tapauksessa, Golden Sun ei kuulu tähän osastoon vaan Roolipelit-osastoon. Eri asia tietysti mikäli joku on tehdyt aiheesta larpin, ja kyse onkin siitä :P

        toi mitä äsken kuvailit on larpaamista ei live roolipeliä :P


      • Jani
        fenro kirjoitti:

        toi mitä äsken kuvailit on larpaamista ei live roolipeliä :P

        Anteeksi vaan, mutta LARP = Live Action Roleplay = Liveroolipeli


      • fenro
        Jani kirjoitti:

        Anteeksi vaan, mutta LARP = Live Action Roleplay = Liveroolipeli

        shut up u motha fucka


      • Phobos
        fenro kirjoitti:

        shut up u motha fucka

        Mikä vastaus! Mikset vaan myönnä olevasi väärässä?


      • fenro
        Phobos kirjoitti:

        Mikä vastaus! Mikset vaan myönnä olevasi väärässä?

        hyvä on myönnän olevani OIKEASSA
        haha


      • EveAngel
        fenro kirjoitti:

        hyvä on myönnän olevani OIKEASSA
        haha

        Kiitti, sain päivän naurut tostakin sananvaihdosta.

        Ja kaikki vaan sen takia, kun joku on postannut väärään foorumiin GBA-roolipelistä.


      • fenro
        EveAngel kirjoitti:

        Kiitti, sain päivän naurut tostakin sananvaihdosta.

        Ja kaikki vaan sen takia, kun joku on postannut väärään foorumiin GBA-roolipelistä.

        heko..heko.. oli varmaa hauskaa ku nauroit >:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe