mikä se kamera oli merkiltään jolla näki vaatteiden läpi?? ja jos joku tietää ni voiko normista kamerasta saada samanlaisen säädöt;))
kamera jolla näkee vaatteiden läpi?
8
6273
Vastaukset
- Onnistuu
Ihan hyvin onnistuu normikamerallakin. Leikkaat anttilan kuvastosta jonkun kivan alusvaatekuvan ja liimaat sen linssinsuojuksen sisään. Sitten laitat linssisuojuksen kiinni.
- Pasi
Parempi on jos haet netistä mieleisesi kuvan ja teippaat sen kiinni,voit hakea kuvia paljonkin ja vaihtaa sittenkun siltä tuntuu.
- mulla on
Tuntuvat porukat pitävän täytenä fulana koko läpinäkymis asiaa, mutta mulla on toi legendaarinen Sony. Sonylla tuli pieni lapsus kameran kanssa, eli jos kuvaat yö-asetteella(night shot)päivällä tai kirkkaassa valaistuksessa niin, joistain mustista kankaista näkyy läpi kuin tyhjää. Kameran tyyppi on CCD-TR511E. Jostai kumman syystä ne poistivat tuon hienon ominaisuuden, käsittämätöntä ;)))
- roger
Hemmetti, olen jo pitkään hakenut tuota sonya. Et myisi omaasi?
- Jani
roger kirjoitti:
Hemmetti, olen jo pitkään hakenut tuota sonya. Et myisi omaasi?
Saattaisin myydä omani.
- 10101001010010010101
mut mä oon kuullu että siihen läpinäkemiseen tarvitsee vielä jonkun extra filtterin, että se toimii. nimi taisi olla joku PF linssi.
- 1010101000101010101001011
10101001010010010101 kirjoitti:
mut mä oon kuullu että siihen läpinäkemiseen tarvitsee vielä jonkun extra filtterin, että se toimii. nimi taisi olla joku PF linssi.
- Anonyymi
Ei oo järkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602819- 422313
- 251773
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701566- 481556
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050