kamera jolla näkee vaatteiden läpi?

jeps

mikä se kamera oli merkiltään jolla näki vaatteiden läpi?? ja jos joku tietää ni voiko normista kamerasta saada samanlaisen säädöt;))

8

6403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnistuu

Ihan hyvin onnistuu normikamerallakin. Leikkaat anttilan kuvastosta jonkun kivan alusvaatekuvan ja liimaat sen linssinsuojuksen sisään. Sitten laitat linssisuojuksen kiinni.

• Pasi

Parempi on jos haet netistä mieleisesi kuvan ja teippaat sen kiinni,voit hakea kuvia paljonkin ja vaihtaa sittenkun siltä tuntuu.

• mulla on

Tuntuvat porukat pitävän täytenä fulana koko läpinäkymis asiaa, mutta mulla on toi legendaarinen Sony. Sonylla tuli pieni lapsus kameran kanssa, eli jos kuvaat yö-asetteella(night shot)päivällä tai kirkkaassa valaistuksessa niin, joistain mustista kankaista näkyy läpi kuin tyhjää. Kameran tyyppi on CCD-TR511E. Jostai kumman syystä ne poistivat tuon hienon ominaisuuden, käsittämätöntä ;)))

• roger

Hemmetti, olen jo pitkään hakenut tuota sonya. Et myisi omaasi?

• Jani
        roger kirjoitti:

Hemmetti, olen jo pitkään hakenut tuota sonya. Et myisi omaasi?

Saattaisin myydä omani.

• 10101001010010010101

mut mä oon kuullu että siihen läpinäkemiseen tarvitsee vielä jonkun extra filtterin, että se toimii. nimi taisi olla joku PF linssi.

• 1010101000101010101001011

• Anonyymi

Ei oo järkee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1670
    5. Paljonko sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa??

Ikä on vain numeroita 😁
      Rakkaus ja rakastaminen
      81
      1311
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1265
    8. 306
      1005
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe