Saako rippileirillä munaa?

Neitsyt88

Olen kuullut että rippileirillä pääsisi eroon neitsyydestä?

31

11875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Rp~

      Miksipä ei voisi saada? Eihän se nyt ole paikasta kiinni. Onhan se tutkittu juttu sekin, että uskonnolliset kokoontumiset - Suviseurat jne - ovat hillittömiä pano/ryyppäystapahtumia. Ei se siitä ole kiinni, mikä on tapahtuman (on se sitten ripari, suviseurat, festarit tms) tarkoitus alunperin. Kaikki on mahdollista.
      Henkilökohtaisesti en tunne ketään, joka kuitenkaan olisi riparilla menettänyt neitsyytensä. Sellaisia kylläkin, jotka harrastivat seksuaalista kanssakäymistä - se ei ole mikään ihme tahi erikoisuus.

      • gäyf

        Ootkos koskaan käyny suviseuroissa? Tiiätkö ees mitkä ne on? Enpä oo koskaan niissä törmänny yhteenkään kännikalaan! Oon kuullu, että kumeja on joskus löytyny, mut ryyppäämisestä en oo kuullu. Tavalliset festarit poikkeaa niin suuresti suviseuroista!


    • juu

      saahan sitä ku pyytäää....vaikka papilta!!

    • Wille

      Jos sä et et ole pitkällisestä yrittämisestä huolimatta onnistunut pääsemään neitsyydestäsi eroon, niin en usko, että rippileiri parantaisi mahdollisuuksiasi. Itseasiassa luultavasti vaan huonontaa, koska kaikki uskovat pariutumismahdollisuuksiensa parantuvan rippileirillä, niin se taas puolestaan nostattaa ihmisten "vaatimustasoa" suorassa suhteessa. Joten sinulla tuskin on mitään mahdollisuuksia päästä eroon neitsyydestäsi, ellet ole valmis maksamaan jollekkin siitä isoa tukkua euroja. Parasta siis vaan kun käyt hakeen narua kaupasta ja vedät itsesi jojoon.

      --Rakkaudella Wille

    • Kokenut

      Tottahan toki riparilla auliisti munaa neitokaisille anneteen. Sitävartenhan nuo kirkon miehet niitä järkkääkin, että saisivat nussia nuorila tyttöjä (ja poikia). Eli mukaan vaan kyllä siellä neitsyydestä pääset. Tiedän tämän kokomuksesta, munkin hymenen puhkas tosi mahtava 60 vuotias tosi irstas pastori.

      • kizz

        Todellakin toivon että tuo äskönen oli vitsi! Ja uskon niin. Jos tollasta tapahtuu, ni on sairasta porukkaa, sekä henkilökunta että leiriläiset.


      • Kokenut
        kizz kirjoitti:

        Todellakin toivon että tuo äskönen oli vitsi! Ja uskon niin. Jos tollasta tapahtuu, ni on sairasta porukkaa, sekä henkilökunta että leiriläiset.

        Ei muuten ollu mikään vitsi, vaan totisinta totta elävästä elämästä - sinänsä ihana totuus!


      • Anonyymi
        Kokenut kirjoitti:

        Ei muuten ollu mikään vitsi, vaan totisinta totta elävästä elämästä - sinänsä ihana totuus!

        Kyllä ne irstaat ukkomiehet innoissaan paneskelevat nuoria tyttöjä.
        Minun ex naisystävä kertoi että hänen neitsyytensä puhkaisi, viisikymppinen hevostallin omistaja, kun hän oli käynyt siellä 15 vuotisena hoitamassa niitä hevosia ja ratsastamassa.


    • iso ja paha

      Ei saa, pojat ja tytöt nukkuu eri huoneissa ja päiväaika kuluu tai ainakin mulla kulu pääasiassa niissä naurettavissa raamatun opiskelu tunneissa.
      Tosin jos löydät jonkun one minute manin niin varmaan, tosin en tiedä mihin helkkariin sinulla on kiire menettää neitsyytesi...miehillä on kiire ja naiset panttaa.
      Tosin ei ole minun asiani vaikka olen lähes saman ikäinen tuntuu että minulla ei ole mitään yhteistä nuorten kanssa.
      Tosin jos joku "aikuinen" lukee tätä niin varmasti saan kuulla jotain kommenttia.

      • Anonyymi

        Meidän riparilla tytöt ja pojat nukkuvat samassa huoneessa.


    • kizz

      PÄÄSISI EROON???!!! En todellakaan ymmärrä, mikä hiton kiire jollakin on PÄÄSTÄ EROON NEITSYYDESTÄ! Ihan ku neitsyys ois joku sairaus!!!

      Sä oot mua vuoden nuorempi. Ei siinä mitään, mut sulla ei oo mitään kiirettä. Sä vaan myöhemmin kadut sitä, jos menetät, todellakin MENETÄT, sen jollekin typerälle leirikaverille vain sen takia että "pääsee eroon".

      Neitsyys on hieno asia! Ei kenelläkään pitäis olla mitään kiirettä. Ihan rauhassa vaan, sitte ku aika koittaa. Milloin on aika? Sitten, ku on valmis kolmella tasolla (tunne, järki, biologia), seurustelee turvallisesti, yms. Silloin sitä ei menetetä, vaan annetaan tai jaetaan.

      Koitahan jaksaa oottaa vielä. Mieti, millaisen haluat ensimmäisen kertas olevan! Mulle itelle ainakin tärkeintä oli, että kumppani on luotettava ja sellainen jota rakastan. Eli tunnetta piti olla mukana paljon. Ja sellanen se olikin. Taatusti katuisin, jos oisin menettäny sen jollekin josta en oikeesti välitä.

    • MisteLova
    • lainwnb

      Rippikouluiässä olevat pojat ovat siinä iässä että varmasti saat jos vaan pyydät oikealta henkilöltä.

    • Sekalainen seurakunta

      Kysy papilta, hän antaa kyllä jos pyydetään, mieluiten nk. lähetyssaarnaaja-asennossa. Myös kanttorilta saa kyrpää.

      Muista antaa pojille suikkiin riparilla.

    • artsi

      Ei kai siellä nyt sentään saa, mutta ehkäpä siellä poikien munia näkee. olet vähän nuori "saamaan munaa"

    • Nuorisopappi

      irti neitsyydestä ainakaan perinteisen kristillisen uskon hallitsemilla rippileireillä. Niissä opetataan aito ja vanha totuusihanne: seksi kuuluu vasta avioliittoon ja sen mukaiseen elämäntapaan riparikin panostaa varsinaisen sanan opetuksen lisäksi. Ja isot on valittu rukoillen ja huolella huolehtiin riparilaisten turvallisuudesta.---Myös irstailta papeilta, jos sellaisia on.

      • Papinsussu

        Kuuleppas pappi älä tuu tänne valehtelemaan. Juuri sun ammattikunnassa on suhteellisesti eniten pedofiilejä ja muista nuoriin lapsiin sekaantujia ja muitakin seksipervoja. Lueppa vaikka päivälehtiä. JOTEN KYLLÄ RIPARILLA PÄÄSEEN NIIN POJAT KUIN TYTÖTKIN VÄHÄN LIIANKIN HELPOSTI EROON NEITSYYDESTÄÄN! Eipä silti en tuomitse, kukin taaplaa tyylillään - papitkin.


      • Jahas
        Papinsussu kirjoitti:

        Kuuleppas pappi älä tuu tänne valehtelemaan. Juuri sun ammattikunnassa on suhteellisesti eniten pedofiilejä ja muista nuoriin lapsiin sekaantujia ja muitakin seksipervoja. Lueppa vaikka päivälehtiä. JOTEN KYLLÄ RIPARILLA PÄÄSEEN NIIN POJAT KUIN TYTÖTKIN VÄHÄN LIIANKIN HELPOSTI EROON NEITSYYDESTÄÄN! Eipä silti en tuomitse, kukin taaplaa tyylillään - papitkin.

        Tarkoitat varmaan iltapäivälehdissä. Noissa yhteiskuntamme luotettavimmiksi tietolähteiksi ansioituneissa...


    • Jarkko

      Otin riparilla mun isoselta suihin kun oltiin kahestaan saunassa, vähän hävetti mut toisaalta kukaan ei saanut tietää.

      • nico

        otin suihin mun riparikaverilta vessassa.


    • keittiön täti

      Ainakin meidän ripareilla. Pinaattikeiton kanssa. Joka kerta. Ja tillilihaa, jos pyytää.

    • Perkule

      Mitäs paskaa

    • eioikeesti

      Minä pidin ripillä vaan puoleni, pysyin huoneessani ja varoin toisia, he saattavat ahdistella minua.

    • Tussusopuli

      Onhan se jo niin nähty juttu miten nämä kirkko hertat,paavalit sun muut käyvät piklu tyttöjä ja poikia köyrimässä! Lehissä lukee usein onneks omalle kohdalle ei oo näin käynyt

    • Anonyymi

      Jos sitä kovasti haluu ja uskaltaa. 2000-luvun alussa riparilla oli poikien saunavuoro minne änkesi valvonnan puuttuessa lauma tyttöjä uikkareissa kun pojat olivat alasti. Tytöt nauroivat ja istuivat poikien syliin. Monen päivän selibaatti leirillä teki sen että seisokkihan siitä tuli. Tämä innosti tyttöä joka hinkkasi pyllyään jäykkenevään munaan. Laukesin vahingossa siihen lauteille tytön alla kun tilanne meni liian kiihottavaksi: jalat harallaan, tytön kiinteä pylly vehkeen päällä ja täpötäydet pallit puristuksissa. Oli muuten silloin noloa, mutta en ikinä unohda kuinka hurjalta ja eroottiselta se tuntui. Onneksi tytön lisäksi muut eivät kiinnittäneet huomiota spermoihin lauteilla. Muilla oli omia kiireitään.

    • Anonyymi

      Kaksi tyttöä menetti minulle 😜

    • Anonyymi

      Kyllä riparilla panemaankin pääsee ja aika helpostikin vielä, jos on haluja ja joku seksiin halukas tiedossa.
      Oma rippileiri oli aika kaukana sieltä, missä asun. Seurakunta oli päättänyt, että ripari järjestetään ikimuistoisesti kunnon leirimeiningillä ja rahoituskin oli onnistunut, niinpä oltiin viikko riparilla useamman sadan kilsan päässä kotipuolesta.
      No kuitenkin.. Olin ollut lääpälläni yhteen tyttöön jo jonkun aikaa, joka tuli myös isoseksi meidän riparille ja oli meillä vähän jotain leikkimielistä flirttiäkin ollut.
      Jotenkin tuli puhe, että olisi kiv viettää kaksistaankin aikaa yhdessä ja päätettiin sitten tämän "iltahiljaisuuden" jälkeen mennä ulos hengailemaan.
      Oltiin aika keskellä metsää leirillä yhdessä keskuksessa järven rannalla, niin siellä ei ollut mitään häiriötekijöitä.
      Mä olin onneksi saanut huonekavereiksi 2 mun parasta kaveria, joten ei ollut pelkoa, että hekään olisi kielineet mitään missään vaiheessa.
      Niinpä sitten yhtenä iltana sovittiin tän tytön kanssa, että nyt mennään yöksi ulkoilmaan, joten livahdin huoneen ikkunasta ulos ja mainelin sovittuun tapaamispaikkaan, missä tämä tyttö oli jo odottamassa.
      Juteltiin ja hengailtiin siinä jonkun aikaa vähän kaikenlaista, kunnes sitten alettiin ensin pussailemaan ja tällaista muuta kivaa, kunnes tilanne sitten eteni ja pantiinkin.

      • Anonyymi

        Älä kirjoittele fantasioitasi tänne, ehkäpä Joskus saat oikeasti 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoittele fantasioitasi tänne, ehkäpä Joskus saat oikeasti 👍

        Ei ole fantasia, vaan oikeasti tapahtunut asia.
        Valitettavasti, sinun kannaltasi. Älä pura katkeruuttasi muille tuollaisella(kaan) tavalla, vaikka itse et ole pillua saanut ja tuskin tulet saamaankaan. Koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole fantasia, vaan oikeasti tapahtunut asia.
        Valitettavasti, sinun kannaltasi. Älä pura katkeruuttasi muille tuollaisella(kaan) tavalla, vaikka itse et ole pillua saanut ja tuskin tulet saamaankaan. Koskaan.

        Olen kylläkin saanut ja saan kyllä jatkuvasti, kukaan ei ole sinulle ressukka katkera siitä että kirjoitat fantasioitasi tänne.
        Huomaa että sinulle otti pahasti kun paljastin kirjoituksesi olevan fantasiaa 🤭
        Olen kylläkin ollut jo kolme kertaa kihloissa, joten älä huolehdi.
        Ehkäpä sinä voit vielä joskus saada vaikka ihan maksulliselta, jos siis saat säästettyä rahaa 😇


    • Anonyymi

      Aivan sitä varten aikoinaan suuniteltu "rippileiri"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe