eli oon 169cm ja 49kg ja kuppi koko on a70
olin aikasemmin jotain 45kg mutta lihotin eikös ookkin hyvä juttu! =)
muih kaikki! taas tätä..
4
604
Vastaukset
- Milli
huh !!!!!sun on täytyny olla tosi laiha tai no oot vieläki paljo alipainone!!!
uteliaisuudesta kysyn et ootko sairastamassa jonkinlaista syömishäiriötä?
vai ootko vielä tosi nuori?
ite oon 160cm ja 43kg...oon 17. - leidi
eli oon kasilla en tiiä onko mulla jokú syömishäiriö?? soskus vaan kun olen syönyt paljon niin tuntuu pahalta..
- iso ja paha
Hienoa että lihotit ei pari kiloa varmaan olisi haitaksi sellanen 55kg on kait ihan ok.
Tosin vaikea sitä on naisen ulkonäköä päätellä noin teoreettisten mittojen perusteella.
Mutta sanotaan nyt että nää tosi laihat naiset niin niiltä yleensä puuttuu kaikki naiselliset muodot.
En tiedä sitten kuka haluisi 8v pojan näköistä tyttöä itselleen.
Nojaa ei näihin kyselyihin voi vastata mitenkään järkevästi koska nää on kaiken kaikkiaan tyhmiä. - jenni*
hyvähyvähyvä!
itse painoin joskus puol vuotta sitten vaivaiset 46kg,"lihotin" 58kg´oon..pituutta siunautunu 168cm.
lihottaa on vain vähän huono sana kuvaamaan tuota painonnousuani, oikeastaan urheilin nuo kilot.
silti kaikki sanovat et olisin ihan hirmu laiha,hoikka ehkä mutta en laiha enää. :)
ikää 15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145