Tämä sattui 80 luvun alussa juhannuksen tienoolla olimme veneilemässä soutuveneellä isäni ja veljeni olivat mukana,minä olin nuorin silloin 5 vuotias.Sää oli tuulinen kun tulimme saaren suojasta selälle iski aallokko meihin voimalla ja veneemme kaatui jouduimme veden varaan,vene karkasi meiltä ainoastaan minulla oli pelastusliivit.Veljemme ja isäni huusivat apua kamppaillessaan rajussa aallokossa minä jouduin heistä eroon kelluessani liivien varassa kevyenä pikkutyttönä.Avunhuudot kuuluivat yhä vaimeammin kunnes loppuivat kukaan ei tullut apuun kelluin aallokossa ehkä tunnin,onneksi oli kunnon kaulukselliset liivit ilman niitä olisin ollut jo tuolloin hukkunut.Aallot löi pääni yli joten piti hengittää oikealla hetkellä,lopulta kelluin rantaan ja löysin kesämökin,myöhemmin sain kuulla että olin menettänyt veljeni ja isäni.Myöhemmin sitä jossittelee olisipa kaikilla ollut liivit onneksi sentään minulla oli kuitenkin jäinhän sentään äitini iloksi.
Ainoa eloonjäänyt
2
1963
Vastaukset
- uuden elämän saanut -99
Eräänä iltana, olin poikakaverini kanssa tuttuun tapaan, viinan juonti hommissa. Istuimme keittiön pöydän ääressä, kunnes taas lasit olivat tyhjenneet. Istuin selkä jääkaappiin päin, kaverini nousi laittamaan taas laseja täyteen. Sitten tuli ihan yhtäkkiä sellanen kumma tunne, en osaa selittää mitä se oli. Kun käännyin katsomaan taakseni, takanani seisoi joku silmät palaen päässä ja pitkä leipäveitsi koholla minua kohti. Huusin täyttä kurkkua ja ryntäsin ovesta ulos,kun juoksin portaita tunsin takanani ne kauheat silmät. Pelkäsin että veitsi lentää selkääni. Se ei ollut enää minun poikaystäväni vaan joku toinen otti hänessä vallan. Olen aina uskonut Jumalan ja saatanan olemassa oloon, ajattelin että kyllä minä kerkeän antaa elämäni Jeesukselle sitten joskus vanhempana. Mutta tämä tapaus opetti minulle erään tärkeän asian. Kukaan ei meistä tiedä milloin meille lähtö tulee ja se voi tulla niin nopeasti ja äkisti, että silloin on jo liian myöhäistä.
- jannice
sick
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472579- 982360
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261594- 271502
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181434- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185