Tämä sattui 80 luvun alussa juhannuksen tienoolla olimme veneilemässä soutuveneellä isäni ja veljeni olivat mukana,minä olin nuorin silloin 5 vuotias.Sää oli tuulinen kun tulimme saaren suojasta selälle iski aallokko meihin voimalla ja veneemme kaatui jouduimme veden varaan,vene karkasi meiltä ainoastaan minulla oli pelastusliivit.Veljemme ja isäni huusivat apua kamppaillessaan rajussa aallokossa minä jouduin heistä eroon kelluessani liivien varassa kevyenä pikkutyttönä.Avunhuudot kuuluivat yhä vaimeammin kunnes loppuivat kukaan ei tullut apuun kelluin aallokossa ehkä tunnin,onneksi oli kunnon kaulukselliset liivit ilman niitä olisin ollut jo tuolloin hukkunut.Aallot löi pääni yli joten piti hengittää oikealla hetkellä,lopulta kelluin rantaan ja löysin kesämökin,myöhemmin sain kuulla että olin menettänyt veljeni ja isäni.Myöhemmin sitä jossittelee olisipa kaikilla ollut liivit onneksi sentään minulla oli kuitenkin jäinhän sentään äitini iloksi.
Ainoa eloonjäänyt
2
1886
Vastaukset
- uuden elämän saanut -99
Eräänä iltana, olin poikakaverini kanssa tuttuun tapaan, viinan juonti hommissa. Istuimme keittiön pöydän ääressä, kunnes taas lasit olivat tyhjenneet. Istuin selkä jääkaappiin päin, kaverini nousi laittamaan taas laseja täyteen. Sitten tuli ihan yhtäkkiä sellanen kumma tunne, en osaa selittää mitä se oli. Kun käännyin katsomaan taakseni, takanani seisoi joku silmät palaen päässä ja pitkä leipäveitsi koholla minua kohti. Huusin täyttä kurkkua ja ryntäsin ovesta ulos,kun juoksin portaita tunsin takanani ne kauheat silmät. Pelkäsin että veitsi lentää selkääni. Se ei ollut enää minun poikaystäväni vaan joku toinen otti hänessä vallan. Olen aina uskonut Jumalan ja saatanan olemassa oloon, ajattelin että kyllä minä kerkeän antaa elämäni Jeesukselle sitten joskus vanhempana. Mutta tämä tapaus opetti minulle erään tärkeän asian. Kukaan ei meistä tiedä milloin meille lähtö tulee ja se voi tulla niin nopeasti ja äkisti, että silloin on jo liian myöhäistä.
- jannice
sick
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015