Moikka mulla on ollut noin viikon verran sellanen tunne että olisi vettä korvassa. rutisee kun heiluttaa päätä kävin eilen terveyskeskuksessa niin hoitsu katsoi korvan ja sanoi että ei täällä mitään vikaa ole ja kysyi onko mulla verenpane korkealla. sanoin että se on mitattu vähän aikaa sitten ja se oli hyvä sanoin korvan rutinasta mutta siihen se ottanut kantaa mitentaa kyseli vain verenpaineista. lisäsi korva on alanut humista helkään että kuulo menee kokonaan. pitäsikö mun tilata oikea korvalääkäri
YRITTÄKÄÄ SAADA SELVÄÄ TASTÄ SEKAVASTA KIRJOTUSESTA vastatkaa nopeasti kun tää humina kät jo hermoile:(
vettä korvassa
8
12616
Vastaukset
- että olisi vettä korvassa
Totuus olikin sitten se, että siellä oli helmiäiskasvain eli kolesteatooma. Suosittelen korvalääkärillä käyntiä.
- Laura T
Mulla kertyy nestettä korvaan näin siitepölyaikaan, kun yhteys nenän ja korvan välillä ei turvotuksen takia toimi. Ekalla kerralla luulin saaneeni korvatulehduksen kun en kuullut mitään. Kandee käydä lääkärissä.
- Pirliisa61
Heips!
Jos ei terveyskeskuksessa hoitaja noteeraa, tilaa omalääkärille aika. Hän voi tsekata paremmin tilannetta ja laittaa sitten lähetteen korvalääkärille. Toinen vaihtoehto on tilata yksityiseltä korvalääkäriltä aika. Ei kannata itseensä pitempään kiusata. Koita kestää lääkäriin pääsyyn asti kyllä se vaiva sitten selkenee. - Dagj
Apua mustakin tuntuu et vettä korvassa! Sit sielt kuuluu outoo ääntä et satais
- Ääntenkuulija
Kauanko voi olla vettä korvassa?! Mulla jo usemman viikon ajan tuntuu siltä, että olis toisessa korvassa vettä. Mutta voiko sitä siellä olla nii kauan... Kuuluu natinaa aina kun kääntelen päätä ja puren voimakkaasti hampaat yhteen.
Olisko kellään kokemusta tällaisesta?- onkyljooettä
No mulla on on nyt juuri sellasta naksahtelua. Ja viime vuonna ekan kerran kun korva meni sitten tukkoon loppijen lopuks niin alkoi särky kova joten oli mentävä lääkärii ja ulkokorvan tulehdus oli joten siihen sitten sprii vesi liuos huuhteluita viikon ajann sairaanhoitajalla ja sellaisia tippoja luin locacorte. Nyt mulla pn alkanut taas sellasta lopsahetelevaa ääntä kuulua joten pitänee mennä sair hoitajalle korvahuuhteluun varmuuden vuoks aluksi.
- Anonyymi
Paukuta päätä kylkiasennossa tyynyyn, sitä puolta, jossa vettä on, vesi lähtee, jos sitä siellä on.
- Anonyymi
Ei se nyt oikein normaalilta vaikuta rutinaa korvassa.
Luin jostain kerran kun yksi ihmine; oli tuntenyåu5 jotain outoa korvassaan ja lääkäri sanoi ettei mitään näy. Mutta tårutin jatkui. Men päivystykseen . Korvasta löytyi toukka .
Ja näyttivät silloin videolla miten ottivat den pois. Sen jälkeen toimi korva normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483