vettä korvassa

vikkeliinna

Moikka mulla on ollut noin viikon verran sellanen tunne että olisi vettä korvassa. rutisee kun heiluttaa päätä kävin eilen terveyskeskuksessa niin hoitsu katsoi korvan ja sanoi että ei täällä mitään vikaa ole ja kysyi onko mulla verenpane korkealla. sanoin että se on mitattu vähän aikaa sitten ja se oli hyvä sanoin korvan rutinasta mutta siihen se ottanut kantaa mitentaa kyseli vain verenpaineista. lisäsi korva on alanut humista helkään että kuulo menee kokonaan. pitäsikö mun tilata oikea korvalääkäri
YRITTÄKÄÄ SAADA SELVÄÄ TASTÄ SEKAVASTA KIRJOTUSESTA vastatkaa nopeasti kun tää humina kät jo hermoile:(

8

12616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että olisi vettä korvassa

      Totuus olikin sitten se, että siellä oli helmiäiskasvain eli kolesteatooma. Suosittelen korvalääkärillä käyntiä.

    • Laura T

      Mulla kertyy nestettä korvaan näin siitepölyaikaan, kun yhteys nenän ja korvan välillä ei turvotuksen takia toimi. Ekalla kerralla luulin saaneeni korvatulehduksen kun en kuullut mitään. Kandee käydä lääkärissä.

    • Pirliisa61

      Heips!

      Jos ei terveyskeskuksessa hoitaja noteeraa, tilaa omalääkärille aika. Hän voi tsekata paremmin tilannetta ja laittaa sitten lähetteen korvalääkärille. Toinen vaihtoehto on tilata yksityiseltä korvalääkäriltä aika. Ei kannata itseensä pitempään kiusata. Koita kestää lääkäriin pääsyyn asti kyllä se vaiva sitten selkenee.

    • Dagj

      Apua mustakin tuntuu et vettä korvassa! Sit sielt kuuluu outoo ääntä et satais

    • Ääntenkuulija

      Kauanko voi olla vettä korvassa?! Mulla jo usemman viikon ajan tuntuu siltä, että olis toisessa korvassa vettä. Mutta voiko sitä siellä olla nii kauan... Kuuluu natinaa aina kun kääntelen päätä ja puren voimakkaasti hampaat yhteen.

      Olisko kellään kokemusta tällaisesta?

      • onkyljooettä

        No mulla on on nyt juuri sellasta naksahtelua. Ja viime vuonna ekan kerran kun korva meni sitten tukkoon loppijen lopuks niin alkoi särky kova joten oli mentävä lääkärii ja ulkokorvan tulehdus oli joten siihen sitten sprii vesi liuos huuhteluita viikon ajann sairaanhoitajalla ja sellaisia tippoja luin locacorte. Nyt mulla pn alkanut taas sellasta lopsahetelevaa ääntä kuulua joten pitänee mennä sair hoitajalle korvahuuhteluun varmuuden vuoks aluksi.


    • Anonyymi

      Paukuta päätä kylkiasennossa tyynyyn, sitä puolta, jossa vettä on, vesi lähtee, jos sitä siellä on.

    • Anonyymi

      Ei se nyt oikein normaalilta vaikuta rutinaa korvassa.
      Luin jostain kerran kun yksi ihmine; oli tuntenyåu5 jotain outoa korvassaan ja lääkäri sanoi ettei mitään näy. Mutta tårutin jatkui. Men päivystykseen . Korvasta löytyi toukka .
      Ja näyttivät silloin videolla miten ottivat den pois. Sen jälkeen toimi korva normaalisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe