Prahan epärehelliset taksit

Ylihintaa maksanut

On julkinen salaisuus että Prahan taksit suorastaan ryöstävät asiakkaitaan. Miksi asiaan ei puututa? Miksi viranomaiset sallivat moisen? Esim. Tsekinmaan suurlähetystöt voisivat raportoida asemamaistaan turistien kommentteja. Luulen että paikalliset viranomaiset ovat mukana kyseisessä turistien putsauksessa, muuten sen jatkumista ei voi käsittää. Hyvät Prahaan menijät, sopikaa aina matkan hinta ennalta ja olkaa tiukkana jos teitä yritetään rokottaa. Parempi kuitenkin käyttää jalkojaan ja yleisiä kulkuneuvoja. Taksit pilaavat hienon kaupungin maineen.

4

542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Negatiivisiä kokemuksia Prahas

Prahassa on laittomia takseja paljon. Ennenkuin istuu taksin kyytiin, pitää sopia hinta. Kuskit pyytävät aina törkeästi ylihintaa. Humalainen turisti voidaan ryöstää ja pahoinpidellä, joten yksin ei kannata taksiin mennä.

• Maineen pilaajia

aivan lailliset taksitkin laittomasti nylkee asiakkaitaan. Sovipa siinä hintaa, kjun olet jossakin Prahan sivukujilla väsyneenä ja haluat hotelliisi eikä mailla halmeilla ole muita takseja. Nehän saa sanoa minkä hinnan tahansa.

• kaneli
        Maineen pilaajia kirjoitti:

aivan lailliset taksitkin laittomasti nylkee asiakkaitaan. Sovipa siinä hintaa, kjun olet jossakin Prahan sivukujilla väsyneenä ja haluat hotelliisi eikä mailla halmeilla ole muita takseja. Nehän saa sanoa minkä hinnan tahansa.

Taannoin kerroin laillisista, tilattavista AA-takseista (vai olivatko ne nyt AAA-takseja). Näitä kontrolloidaan, hinta on puolet tai kolmannes kadulta tingittyihin laillisiin takseihin verrattuna. AA taksien matkoista ei tingitä, vaan mittari näyttää sen, minkä näyttää. Tilaus onnaa englanniksi mainiosti, jollei tsekki suju. Tähän mennessä olen saanut loistavan ja huippuluotettavan palvelun. Suosittelen lämpimästi! Puhelinnumero varmaankin löytyy luettelosta, mutta minä tsekkailen sen useimmiten lentoyhtiön lehtisestä.

• Sammy

jos yhtään olet tutustunut Tsekin maan kaltaisiin kulttuureihin ja historian perintöön ei moisen luulisi olevan kovinkaan ihmetyksen aiheuttava aihe. Sitäpaitsi, miksi mennä taksilla kaupungissa, jossa on yksi maailman parhaimmin toimivin, kattavin ja todella edullinen joukkoliikenne verkosto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      865
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      699
    4. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      54
      688
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe