onko muita amstaffin omistajia
ittellä 7 kk vanha uros
onko muita amstaffin omistajia
10
675
Vastaukset
- Juu
Meillä on kohta 9kk ikäinen amstaffi-poika. Ihana ja hellyttävä "sylikoira" edelleen. Kolmas parisänky on meidän perheessä menossa, mutta saahan noita;) Missäpäin Suomea asustelet? Itse asutaan HKI:ssä.
- nero
me asutaan valkeakoskella
ootteko tulos päänäyttelyyn?
me mennään kokeileen onneamme!
vaikka ei olla täysin rodunomaisia.
- Juu
Et haluais laittaa omaa e-mail osoitettasi? Itse en heluaisi "julkaista", koska se on työpaikan osoite.
- nero
en tiiä tuliko edelliset
viestit kun en saanu niitä tuleen kone sano että olet jo lähettänyt samanlaisen viestin
saas nähä tuleeko tääkään mun osoite on [email protected]
- jeps
Elikkäs löytyy vajaa 2v narttu ja sen 7 2viikkosta pienen pientä murkulaa..
- nero
sulla on sit ihan mukavasti niitä.
aijotko jättää itsellesi pentua? - jeps
nero kirjoitti:
sulla on sit ihan mukavasti niitä.
aijotko jättää itsellesi pentua?Olen kyllä hieman miettinyt jos jättäisin yhden tytyn..mutta kun seuraavasta pentueesta voisin saada sinisen valkoisin merkein, etsin sinistä urosta sulhoksi ensi vuodelle. Silloin en voisi siitä pentueesta enää jättää itselleni mitään, sijoittaa tietty voisin mutta.. saas nähdä miltä tämä tyty näyttää tuossa pikkaisen isompana. Käys tiiraamassa meidän laumaa sivulla www.sunpoint.net/~kingkalle
- nero
jeps kirjoitti:
Olen kyllä hieman miettinyt jos jättäisin yhden tytyn..mutta kun seuraavasta pentueesta voisin saada sinisen valkoisin merkein, etsin sinistä urosta sulhoksi ensi vuodelle. Silloin en voisi siitä pentueesta enää jättää itselleni mitään, sijoittaa tietty voisin mutta.. saas nähdä miltä tämä tyty näyttää tuossa pikkaisen isompana. Käys tiiraamassa meidän laumaa sivulla www.sunpoint.net/~kingkalle
kävin kattomassa pentuja kyllä ne oli suloisia.
mäkin oon aatellu kun otan seuraavan amstaffin
ni haluaisin sinisen se on kaunis väri.
- kuu
Meillä on 6kk vanha vauhdikas pikkuneiti. Kuinkahan paljon suomessa mahtaa tällähetkellä olla amstaffeja? kasvattaja arvioi että päälle 300kpl. On kyllä niin mahtava ja kaunis rotu että neiti saa varmasti parin vuoden päästä veljen =)
- paavojaniksu
meiltä löytyy puoltoist vuotias amstaffi poju paavo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422197
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088