Minä näin olut pullon pöydällä...
en ollut edes entisistä höyryistäni selvinnyt kun havaitsin tuon pullon.....
Yleensä juon kaiken mitä on jäljellä ,
miten on mahdollista että pullo on ilmestynyt pöydälleni aamulla herätessäni...ja vielä niin ah ihanaan krapulaan...mikä sen toi.... vai pätkiikö muisti... enkö juonutkaan kaikkea eilen....?
Tuo kaljapullon pöydällä olo aamusella on ihme. Sen avulla pääsin tolpilleni ja hakemaan lisää olutta....
Pullo pöydällä
16
526
Vastaukset
- Marcel
Tällä hetkellä ovat Mars, Maa ja Aurinko samalla linjalla, joten uusia kaljapulloja virtaa sitä kautta linnunradan keskustasta meille.
Se ei siis ole mitään huuhaata. Eihän keneltäkään voi jäädä kaljoja juomatta.
Ilmoittele heti, mikäli havaitset kaljanjakelussa äkillisiä, yllättäviä katkoksia.- höhlä
käväsin ostamassa 12 pulloa lisää mutta nyt ihmeekseni huomaan niitä olevan 16...hik...
on tämä outua ja tyhjiäkin on jo neljä... - Marcel
höhlä kirjoitti:
käväsin ostamassa 12 pulloa lisää mutta nyt ihmeekseni huomaan niitä olevan 16...hik...
on tämä outua ja tyhjiäkin on jo neljä...Minua pelotavat eniten juuri tyhjät pullot. On ne kauheita kattoo.
- höhlä
Marcel kirjoitti:
Minua pelotavat eniten juuri tyhjät pullot. On ne kauheita kattoo.
Tyhjät pullot tuo muistikuvia jostain.....menneisyydestä jota ei muista... siksi jos löytääkin vielä korkkaamattoman pullon on se ihme ja taas alkaa ....
On tuo ihmeellistä ja yliluonnollista miten voi juoda noin ettei edes muista paljonko on juonut ja mitä tehnyt........ - Marcel
höhlä kirjoitti:
Tyhjät pullot tuo muistikuvia jostain.....menneisyydestä jota ei muista... siksi jos löytääkin vielä korkkaamattoman pullon on se ihme ja taas alkaa ....
On tuo ihmeellistä ja yliluonnollista miten voi juoda noin ettei edes muista paljonko on juonut ja mitä tehnyt........Minä olen kerran nähnyt korin. Sen emäkorin ympärillä oli paljon pienempiä risteilypulloja.
USA:n hallitus salailee näitä asioita ja nelkytluvullahan Roswelliin putosi uksi pullo. - Marcel
höhlä kirjoitti:
On tuo ihmeellistä ja yliluonnollista miten voi juoda noin ettei edes muista paljonko on juonut ja mitä tehnyt........Minä olen kerran nähnyt korin. Sen emäkorin ympärillä oli paljon pienempiä risteilypulloja.
USA:n hallitus salailee näitä asioita ja nelkytluvullahan Roswelliin putosi yksi pullo. - höhlä
Marcel kirjoitti:
Minä olen kerran nähnyt korin. Sen emäkorin ympärillä oli paljon pienempiä risteilypulloja.
USA:n hallitus salailee näitä asioita ja nelkytluvullahan Roswelliin putosi yksi pullo.Ihan totta.
Eikö ne pienet pullot olekaan niitä lentokoneesta saatavia pikkumaistiaisia.
Voihan hönö. Minulla on ollut noita pulloja kauhia läjä, mutta ihmeekseni olen huomannut niiden olevan tyhjiä, mistähän moinen.
Ja taas näen edessäni yhden pullon.......
pitäisiköhän kokeilla onko se aito......
ja korkkaus ...oli se...hik - Marcel
höhlä kirjoitti:
Ihan totta.
Eikö ne pienet pullot olekaan niitä lentokoneesta saatavia pikkumaistiaisia.
Voihan hönö. Minulla on ollut noita pulloja kauhia läjä, mutta ihmeekseni olen huomannut niiden olevan tyhjiä, mistähän moinen.
Ja taas näen edessäni yhden pullon.......
pitäisiköhän kokeilla onko se aito......
ja korkkaus ...oli se...hikKuinka monta lentävää pulloa olet jo tähän mennessä nähnyt?
Aiotko pian taas lähteä bongailemaan niitä lisää?
Toivottavasti aamulla näet taas yhden Krapula-aluksen, jotta päiväsi alkaa kuten eilinen päiväsi. - höhlä
Marcel kirjoitti:
Kuinka monta lentävää pulloa olet jo tähän mennessä nähnyt?
Aiotko pian taas lähteä bongailemaan niitä lisää?
Toivottavasti aamulla näet taas yhden Krapula-aluksen, jotta päiväsi alkaa kuten eilinen päiväsi.Lentäviä pulloja no niitä en ole nähnyt, mutta ihan paikallaan pysyviä ja käsin liikuteltavia vissiin kymmenen ellei mene taas laskuissa sekaisín ja tapahdu ihme....
En taida tästä enää lähetä bongailemaan lisää taidan mennä nukkumaan ja odottelen taas aamusella ihmettä;
joko ei krapulaa tai sitten pullo taas pöydällä...
oi oi ja nyt nukuttaa - Macel
höhlä kirjoitti:
Lentäviä pulloja no niitä en ole nähnyt, mutta ihan paikallaan pysyviä ja käsin liikuteltavia vissiin kymmenen ellei mene taas laskuissa sekaisín ja tapahdu ihme....
En taida tästä enää lähetä bongailemaan lisää taidan mennä nukkumaan ja odottelen taas aamusella ihmettä;
joko ei krapulaa tai sitten pullo taas pöydällä...
oi oi ja nyt nukuttaaKoskooko piähä?
Se on aamu taas. Vieläkös niitä kolikoita löytyy, että lähtisi se päivä käyntiin? - höhlä
Macel kirjoitti:
Koskooko piähä?
Se on aamu taas. Vieläkös niitä kolikoita löytyy, että lähtisi se päivä käyntiin?Taas on tapahtunut ihme, ei koske päähän eikä oo krapulaa, pitäisköhän lähteä hankkimaan sellainen vai katsella tätä ihmettä tämän päivän.....
siis sellaista ihmettä että ei näkyisi pullon pulloa....juuu
täytyy antaa maksalle lomaa.. - Marcel
höhlä kirjoitti:
Taas on tapahtunut ihme, ei koske päähän eikä oo krapulaa, pitäisköhän lähteä hankkimaan sellainen vai katsella tätä ihmettä tämän päivän.....
täytyy antaa maksalle lomaa..Pullo saattaa ilmestyä yht'äkkiä horisonttiin ja melko varmasti sieppaa sinut.
Näin on moni kaapattu. - Marcel
höhlä kirjoitti:
Taas on tapahtunut ihme, ei koske päähän eikä oo krapulaa, pitäisköhän lähteä hankkimaan sellainen vai katsella tätä ihmettä tämän päivän.....
täytyy antaa maksalle lomaa..Pullo saattaa ilmestyä yht'äkkiä horisonttiin ja melko varmasti sieppaa sinut.
Näin on moni kaapattu. - höhlä
Marcel kirjoitti:
Pullo saattaa ilmestyä yht'äkkiä horisonttiin ja melko varmasti sieppaa sinut.
Näin on moni kaapattu.Täytyy vain olla varovainen,olisi se hurja jos kaappaisivat ja löisivät käteen pullon....
kyllä pelottaa..... - höhlä
höhlä kirjoitti:
Täytyy vain olla varovainen,olisi se hurja jos kaappaisivat ja löisivät käteen pullon....
kyllä pelottaa.....ja taas aamusella ihme...eikun polkupyörällä kauppaan ja lisää kaljaa....
kyllä nyt nukuttaa... oiskohan taas huominen selvä...se olsi ihme....
tai se jos jatkaisin.... - Marcel
höhlä kirjoitti:
ja taas aamusella ihme...eikun polkupyörällä kauppaan ja lisää kaljaa....
kyllä nyt nukuttaa... oiskohan taas huominen selvä...se olsi ihme....
tai se jos jatkaisin.......älä ihmeessä lopeta. Voisihan sitä aikansa huonomminkin käyttää. Epäterveellisempiäkin harrastuksia löytyy. Pyöräilyssähän saattaa voittaa Ranskan ympäriajon tai ihan tavallisen ympäri ajon.
Pienessä kännissä voi osallistua vaikkapa Ranskan avoimeen tennisturnaukseen.
Kaljan kanssa sopii erinomaisesti Ranskanleipä ja pienet ranskalaiset.
Vältä ranskalaisia viinejä, ranskalaista laulua ja ranskalaisia naisia.
Ranskan keisari Napoleon oli pieni juoppo ja eleli siihen aikaan, kun Eiffel -torni oli vasta polvenkorkuinen.
No... saitko lisää kaljaa... velaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948