Ongelma tosiaankin on väännön puute. Tasakaasulla menee ihan kivasti, mutta jos esim. ohittamaan aikoo, niin kolmosta täytyy laittaa. Kierroksilla tehoa tuntuu olevan, mutta jos pieniltä kierroksilta lähtee kiihdyttämään niin on havaittavissa pientä nykimistä ja "puutumista". Moottori x20xev pitäisi olla kuitenkin vääntävä, joten epäilen oireita viaksi. Auto on tullut vasta hankittua, joten ei kokemusta aiemmista tehoista. Tulpat olen jo vaihtanut, mutta en vielä tulpan johtoja. Jos tiedätte vinkkejä, laittakaa ihmeessä jakeluun! Kiitos!
2.0i puutuu kiihdyttäessä
5
948
Vastaukset
- Opelixi
Vikakoodin pystyt luetuttamaan merkkikorjaamossa. sulla taitaa olla kuitenkin niin uusi auto, että sellainen boxi, että sitä luetaan tietokoneella.
Itselläni muutaman vuoden vanhempi omega, ja samaa vikaa. Mulla oli Ruiskun ohjausboxissa oikosulku. Teki siitä hidasliikkeisen, eikä suostunut käymään kunnolla kovemmalla kaasulla.- automekaanikko
opelin 2 litranen vastaa muitten 1.2 litrasta konetta siksi se voi tuntua alussa laiskalta
- Uuppeli
Onko vaihdettu, tuppaa aiheuttaan nykimistä.
- -Mikko-
Mun omega teki tollasta, ja yllättäen syyksi paljastui se haitarikumiputki, joka menee ilmansuodatinkotelolta ruiskulle, siis se josta kaikki ilma menee moottoriin. Se oli palkeen pohjalta halki, ja joissain ajotilanteissa pääsi imemään imaa sieltä ilmamäärämittarin ohi moottoriin!
- TME
Meillä oli hieman samaa vikaa vectrassa. Kun kiihdytti kovempaa motarille niin oli tukkoinen ja nyki hieman.
Vaihdoimme bensasuodattimen ja vika korjaantui.
Ainakin tässä tapauksessa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862