Mustaa lisää.

Teiniblondi

On kulunut jo jonkin verran aikaa episodista kellarissa.


Olen tullut juuri suihkusta ja kävelen keittiön kautta huoneeseeni.
Vedän verhoja kiinni pyyhe päälläni, jonka alaraja peittää juuri ja juuri karvoitukseni.

Nämä kaksi tummaa miestä kävelevät samalla hetkellä vastapäiseen taloon. Näen suoraan miesten asuntoon omasta huoneestani. Jätän verhot auki ja odotan mitä tapahtuu.

Miesten asunnossa on joku tumma nainen, joka liikkuu siellä alastomana. Terhakat rinnat ja pyöreähkö peppu.
Toinen miehistä nojaa keittiön pöytään ja nainen imee miehen valtavaa kalua.
Alan kiihottua tuosta kookkaasta varresta jota tuo nainen suurinpiirtein syö.

Saan olla rauhassa kotona, koska vanhempani ovat reissussa sukulaisissa.

Istun koulupöydälle ja nostan toisen jalan tuolille. Sormeni löytää tiukan kosteikkoni. Pistän silmät kiinni ja kuvittelen tuon tumman miehen nuolemaan mun teinipilluani.

Onanoidessani mies ja nainen on kadonnut näköpiiristäni. Ovat kai menneet makuuhuoneeseensa.
Tiputan pyyhkeen ja etsin mustan dildon, jonka ostin hiljattain. Dildo on aika kookas ja myyjäkin kysyi moneen kertaan haluanko todella sen.

Vedän verhot kiinni ja asetun sängylleni nallejeni viereen selälleni.
Musta dildo näyttää hyvältä pienessä ahtaassa pillussani. Musta liukuu vaaleassa karvoituksessani kiiltävänä. Dildo alkaa värisemään ja mun pakko ottaa se pois etten heti laukea.

Ovikello soi. Säpsähdän ja nappaan pyyhkeen mukaan ja avaan ajattelematta oven.
Ovella on tuo tumma pariskunta, toinen miehistä joka mua varastossa nai. Nainen on hyvännäköinen, isot huulet ja kauniit kasvot. T- paidan läpi näkyy naisen nännit kovana.

"Olen, tuota.. Vanhemmat ovat...".
Peräännyn miehen tullessa mua kohti. Nainen laittaa oven kiinni ja riisuu vaatteensa eteiseen.
Mies ottaa pyyhkeeni ja puhuu jotain heidän katselemisestaan ja onanoinnista.
Olen varmaan punainen kuin paloauto. Mies vetää housunsa alas ja paljastaa mustan ison kyrpänsä.
"Voi, eihhh!", parahdan kun mies nostaa mut jälleen syliinsä.

Mies laskee mut mun sängylle ja nainen tulee mun päälleni 69:iin. Nainen löytää mun dildon ja hymyilee miehelle. Nainen maistaa dildoa kielellään ja imee dildoa hitaasti.
Maistun kuulemma juuri niin hyvälle kuin mies on hänelle sanonut.

Nainen laskee lantiotaan alemmas ja hänen pillunsa on mun naaman päällä.
Mies käskee mun nuolla naisensa pimpsaa. Kieli mun tiukassa pillussani kiihottaa mua ja alan nuolla vaaleanpunaista pimpsaa. Naisen kädet on mun pakaroiden alla ja puristelee hentoisia pakaroitani kovakouraisesti.
Sormet löytävät anaalin.

"Uiuiuiuihhhhhhhh!", inisen naisen alla.
Hän maistuu hyvälle, mies on ehkä jo ollut hänen sisällään äsken.
Katson kun mies vetelee pitkää varttaan meitä katsellen.
Kiihotun miehen elimen koosta, tumma terska kiiltelee spermasta. Miehen voimakkaat käsilihakset näkyy hyvin, hän on muutenkin lihaksikas. Vatsa on tiukka ja rintalihakset on valtavat.

Nainen ottaa välillä kullin suuhunsa ja ottaa koko komeuden nieluunsa. En halua edes kysyä miten hän sen tekee !
Nainen nousee päältäni ja mies tulee tilalle.
"It's too big! I'm so small, please don't!"
Mies nostaa päätäni ja tunkee kaluaan mun pieneen suuhuni. Saan terskan mahtumaan suuhuni.
"Ummmhhhh, ummhhhh!", mies nai mua ahtaaseen suuhuni äännellessäni.
Hän nostaa mut seinää vasten ja laskeudun hänen kankensa päälle. Mies kävelee keskelle huonetta ja sentti sentiltä tunkeutuu mun hunajaiseeni.
"Sä halkaiset muthhhh!"

Miehen naidessa mua seisaaltaan, nainen alkoi nuolla mun anaaliaukkoa.
"Hmmmm, good girl, so sweet!"
"Mä tuun, i'm comiiiing!". Nainen työnsi kieltään syvemmälle mun anaaliin ja mies upotti varttaan koko ajan enemmän muhun.

Olin niin pieni tuon mustan miehen sylissä.

"Uiuiuiuiuihhhhh, mä tuun! Paina mua! Paina mua mies lujaa, poraa mut!
Miehen liha hakkas mua ja koko huone litisi meidän äänistä. Voin kuvitella tuon miehen nauttivan pienestä teinistä huutamassa lisää.

Tärisin pillu sykkivänä miehen purkautuessa muhun.
Tunsin lämpöisen purkauksen pillussani.

"Aaaahhhh, niin kova ja iso, lämmin!"

1

7347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinkie

      Lisää samanlaista! Oli kiihottava tarina... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe