Pitäisi ostaa uuteen Passattiin (sedan) talvirenkaat (nasta) 195/65-15 ja pitäisi vain päättää mitkä.
Continental Winter Viking 1 voitti viime talvena Tuulilasin testin, eli sen perusteella houkuttelisi.
Nokian Hakkapeliitta 4 on uusi rengas ja minulla ei ole mitään tietoa siitä. Mutta yleensä uusi tulokas on aina parempi kuin vanha, vai? Ainakin merkkiliike suosittelee sitä.
Jos jollain on kokemuksia näistä renkaista tai muuten vain tietää jotain niin...
Contit vai Nokian4 Passattiin?
6
918
Vastaukset
- jjj
Viime talven alla ja ihan hyvä rengas. Hiljainen.
- Nico
Kaveri pääsi kokeilemaan tuota uutta Nokiania jäällä ja oli hyvä. Jos vaan piikki pysyy kiinni kumissa (aika näyttää) niin pito on ylivoimainen.
/Nico - borari
Suosittelen ehdottomasti kitkoja. Toimii yhtä hyvin ja on todella äänettömät. Itsellä menossa toiset Nokian Q:t ja en kyllä enää nastoja laita.
- P-SAT
Ajoin viime talven kitkoilla (en Passatilla) ja kyllähän ne oli miellyttävät mutta kun liikun paljon kahden pienen lapsen kanssa niin arvostan turvallisuuden mukavuuden edelle. Passatissahan myöskään ei rengasäänet ole ongelma, joten nastoista ei siinä suhteessa ole haittaa.
Lisäksi mikä kitkoissa häiritsi oli pito-ongelmat muutamilla keleillä ja renkaiden nopea kuluminen. - Hakkis
P-SAT kirjoitti:
Ajoin viime talven kitkoilla (en Passatilla) ja kyllähän ne oli miellyttävät mutta kun liikun paljon kahden pienen lapsen kanssa niin arvostan turvallisuuden mukavuuden edelle. Passatissahan myöskään ei rengasäänet ole ongelma, joten nastoista ei siinä suhteessa ole haittaa.
Lisäksi mikä kitkoissa häiritsi oli pito-ongelmat muutamilla keleillä ja renkaiden nopea kuluminen.Mulla Passatti variantti -99 ja Hakkapeliitta ykköset(ne vanhemmat)ja sellanen rengasmelu ettei radion tehotkaan riitä ,etenkään puheohjelmia ei kannata edes kuunnella !
- tdi 66kw
Hakkis kirjoitti:
Mulla Passatti variantti -99 ja Hakkapeliitta ykköset(ne vanhemmat)ja sellanen rengasmelu ettei radion tehotkaan riitä ,etenkään puheohjelmia ei kannata edes kuunnella !
eipä siinä normaalit talvirenkaat paljoa häiritse. Jos sulla on oikeasti passatti, niin renkaasi on tosi vanhat ja kuivat jurisijat!
Itselläni vanhat 55-sarjan kesärenkaat piti kovempaa ääntä kuin hakkapeliitta2:set. Kolmantena vuonna hakkapeliitat alkoivat vähän ujeltamaan kuivuuttaan.
Testeissä passatissa on nimenomaan ollut hiljaiset rengasäänet ja melunlähde dieseleissä on ollut enemmänkin moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768