niin minkälainen vapa sopii uistelun( eli jos käytä soutuvenettä) , keskitoiminen ? Tai mikä. Täytykö olla myös joku erikoinen siima?? Tai vaappu ja minkälainen paino pitää laitta, joku erikoisen näköinen, olen nähnyt. Ja vielä minkä tyypinen ja minkä laAtuinen kela?? ( ELI JOS UISTELE SOUTUVENELLÄ) KIITOS
HUOM!!!!!
3
805
Vastaukset
- 2556826
no siihenhän sopii tietysti vähän jäykempi vapa kuin normi heittelyssä. mieluusti vahva siima, ei siinä mitään erikoista tarvitse olla. kun vain ajattelet järjellä, että mitä voi tapahtua... joko se tarttuu kiinni kalaan, tai sitten pohjaan ja pohjan kasvuston. uisteluun näin soutuveneellä käy vaikka normi umpi- tai avokela, kunhan jarru on sopivan löysällä ettei siima mene poikki ensimmäiseen kiveen.
- kjkjkhkhhjh
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
 kjkjkhkhhjh kirjoitti:
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
Itse käytän keskitoimista vapaa mutta mielestäni on tärkeämpää että kelan jarru toimii hyvin. Jarrun tulee olla helposti säädettävä. Itse pidän jarrua melko löysällä uistellessa ja kalan käydessä kiinni kiristän tarpeen mukaan. Isomman kalan on saatava tarpeen mukaan löysää ettei kala repeydy irti tai siima katkea tai pieni koukku suoristu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285305Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1935007"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste863486Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan302384SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei62157Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2551830Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan41445- 1081374
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821355