niin minkälainen vapa sopii uistelun( eli jos käytä soutuvenettä) , keskitoiminen ? Tai mikä. Täytykö olla myös joku erikoinen siima?? Tai vaappu ja minkälainen paino pitää laitta, joku erikoisen näköinen, olen nähnyt. Ja vielä minkä tyypinen ja minkä laAtuinen kela?? ( ELI JOS UISTELE SOUTUVENELLÄ) KIITOS
HUOM!!!!!
3
835
Vastaukset
- 2556826
no siihenhän sopii tietysti vähän jäykempi vapa kuin normi heittelyssä. mieluusti vahva siima, ei siinä mitään erikoista tarvitse olla. kun vain ajattelet järjellä, että mitä voi tapahtua... joko se tarttuu kiinni kalaan, tai sitten pohjaan ja pohjan kasvuston. uisteluun näin soutuveneellä käy vaikka normi umpi- tai avokela, kunhan jarru on sopivan löysällä ettei siima mene poikki ensimmäiseen kiveen.
- kjkjkhkhhjh
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
kjkjkhkhhjh kirjoitti:
keskitoiminen vapa??? Tai joku muu.
Itse käytän keskitoimista vapaa mutta mielestäni on tärkeämpää että kelan jarru toimii hyvin. Jarrun tulee olla helposti säädettävä. Itse pidän jarrua melko löysällä uistellessa ja kalan käydessä kiinni kiristän tarpeen mukaan. Isomman kalan on saatava tarpeen mukaan löysää ettei kala repeydy irti tai siima katkea tai pieni koukku suoristu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875