"Käytinpä Ford Mondeotani (vuosimallia -98 ajettu 86000 km) vuosihuolossa ja tuloksena, huollon (300 ?) lisäksi seuraavat viat:
- Etujarrut uusittava
- Kallistuksen vaakaajan tuki tanko
- Takajarrun sylinteri vaihtoon
- Vetoakselit vaihtoon
- Ohjaustehostimen pumppu vaihtoon
- Käsijarruun uusi kahva
- Apulaitteiden moniurahihna huono
- Vas. alatukivarren kumihela
- Pakoputki puhki "
ford modeo,-98, netistä löydettyä (www.duuni.net)
4
1071
Vastaukset
- voortimies
OTAN OSAA!!
Minä kun ostin VOLVON niin sillä oli ajettu
n.86 000 km.
Ja toimi kuin ajatus seuraavat 140 000 km.
VIDE!!!??
Sitten sain jonkin `mielenhäiriön` ostin UUDEN Ford Focus 1,6 Ghia Sedanin 2002????
VIDE!!!!
Minä kestän kuin MIES, ajan 2 vuotta tällä ja vaihdan takaisin LAATUUN!!
MUTTA???
Voinko olla nauramatta tämän jälkeen "voortimiehille"????- Veloissasi
Miksi et vaihda jo aikaisemmin? Vai kestääkö osamaksuerät sinne asti?
- voortimies
Veloissasi kirjoitti:
Miksi et vaihda jo aikaisemmin? Vai kestääkö osamaksuerät sinne asti?
Oikeassa toveri olet.
Rahasta autonvaidossa on kyse.
Veloissani en ole.
Mutta, autoa en vaihda ennen kuin olen säästänyt välirahan. - Voortisti
Ei kait se nauraminen mitään auta, ei kyllä itkeminenkään. Olen ajellut monilla merkeillä, kaikissa omat vikansa, joissain näyttävät kasaantuvan kyllä. Olen pärjännyt kaikkien autojeni kans. Yks oli 2 päivää, yks oli 7 päivää, yks oli 10 vuotta, muut siltä väliltä, eli vaihdan kun tuntuu siltä, pikkuviat korjaan itse, isoja ei ole koskaan tullut. Fokkeria ei kyllä ole koskaan ollut, on kyllä nyt ollut muu voorti kohta 3 vuotta, mun eka voorti, hyvin olen sen kans pärjännyt, joka päivä liikenteessä. On kyllä varalta aina 2 kulkuneuvoa, mutta toista käyttää vaimo päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827