Luuserit kun luulee osavan ajaa motoa kun vipuja osaavat liikuttaa ja nosturi liikkuu!!Paska housut sanon minä!!!! Laatu eli työn jälki ja kustannus tehokkuus ratkaisee.Mitä sellasel kuskil tekee joka imee itteesä ja vetää vartin välein jotaki vitun gourmee eväitä naamaan!! Ja luulee olevasa mettäkonekuski!!!!!!Menköö itteesä!!!
Rupusakki
4
1829
Vastaukset
- minäkin555
Kyllä minäkin pidän tauoista huolen. 45 min töitä, 15 min taukoa. Hullu se on joka tuolla 15€ tuntipalkalla ittensä särkee. Itte on kuskit ittesä ajaneet pakkorakoon, töitä olisi hullunlailla painettava. Ei jumalau... luulettekos että ne konttooritöissä painaavat yhtä niskalimassa?
- Tekee halvemmalla
Joo,15 egee unelmaa..jos vaikka yli 8v.harvesteri kokemus min.11.60e.Ei sitä aleta ylihinnoittelemaan pikku kummassa,miten ei kuskeja saa???Keep strog!!
- kun luulee
Alalla riittää kun luulee. Aivan samat perusteet
kun ministereillä tai yrityksiä perustavilla
minä itse miekkosilla. On pätevä ja sopiva jos
itse luulee niin . SE riittää. - ddga
empä usko .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521