Luuserit kun luulee osavan ajaa motoa kun vipuja osaavat liikuttaa ja nosturi liikkuu!!Paska housut sanon minä!!!! Laatu eli työn jälki ja kustannus tehokkuus ratkaisee.Mitä sellasel kuskil tekee joka imee itteesä ja vetää vartin välein jotaki vitun gourmee eväitä naamaan!! Ja luulee olevasa mettäkonekuski!!!!!!Menköö itteesä!!!
Rupusakki
4
1679
Vastaukset
- minäkin555
Kyllä minäkin pidän tauoista huolen. 45 min töitä, 15 min taukoa. Hullu se on joka tuolla 15€ tuntipalkalla ittensä särkee. Itte on kuskit ittesä ajaneet pakkorakoon, töitä olisi hullunlailla painettava. Ei jumalau... luulettekos että ne konttooritöissä painaavat yhtä niskalimassa?
- Tekee halvemmalla
Joo,15 egee unelmaa..jos vaikka yli 8v.harvesteri kokemus min.11.60e.Ei sitä aleta ylihinnoittelemaan pikku kummassa,miten ei kuskeja saa???Keep strog!!
- kun luulee
Alalla riittää kun luulee. Aivan samat perusteet
kun ministereillä tai yrityksiä perustavilla
minä itse miekkosilla. On pätevä ja sopiva jos
itse luulee niin . SE riittää. - ddga
empä usko .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1932604Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki392468Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582149- 1082103
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702054Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402040Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la661426- 1311248
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241127- 55988