Luuserit kun luulee osavan ajaa motoa kun vipuja osaavat liikuttaa ja nosturi liikkuu!!Paska housut sanon minä!!!! Laatu eli työn jälki ja kustannus tehokkuus ratkaisee.Mitä sellasel kuskil tekee joka imee itteesä ja vetää vartin välein jotaki vitun gourmee eväitä naamaan!! Ja luulee olevasa mettäkonekuski!!!!!!Menköö itteesä!!!
Rupusakki
4
1829
Vastaukset
- minäkin555
Kyllä minäkin pidän tauoista huolen. 45 min töitä, 15 min taukoa. Hullu se on joka tuolla 15€ tuntipalkalla ittensä särkee. Itte on kuskit ittesä ajaneet pakkorakoon, töitä olisi hullunlailla painettava. Ei jumalau... luulettekos että ne konttooritöissä painaavat yhtä niskalimassa?
- Tekee halvemmalla
Joo,15 egee unelmaa..jos vaikka yli 8v.harvesteri kokemus min.11.60e.Ei sitä aleta ylihinnoittelemaan pikku kummassa,miten ei kuskeja saa???Keep strog!!
- kun luulee
Alalla riittää kun luulee. Aivan samat perusteet
kun ministereillä tai yrityksiä perustavilla
minä itse miekkosilla. On pätevä ja sopiva jos
itse luulee niin . SE riittää. - ddga
empä usko .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482