Rupusakki

Konealalla

Luuserit kun luulee osavan ajaa motoa kun vipuja osaavat liikuttaa ja nosturi liikkuu!!Paska housut sanon minä!!!! Laatu eli työn jälki ja kustannus tehokkuus ratkaisee.Mitä sellasel kuskil tekee joka imee itteesä ja vetää vartin välein jotaki vitun gourmee eväitä naamaan!! Ja luulee olevasa mettäkonekuski!!!!!!Menköö itteesä!!!

4

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin555

Kyllä minäkin pidän tauoista huolen. 45 min töitä, 15 min taukoa. Hullu se on joka tuolla 15€ tuntipalkalla ittensä särkee. Itte on kuskit ittesä ajaneet pakkorakoon, töitä olisi hullunlailla painettava. Ei jumalau... luulettekos että ne konttooritöissä painaavat yhtä niskalimassa?

• Tekee halvemmalla

Joo,15 egee unelmaa..jos vaikka yli 8v.harvesteri kokemus min.11.60e.Ei sitä aleta ylihinnoittelemaan pikku kummassa,miten ei kuskeja saa???Keep strog!!

• kun luulee

Alalla riittää kun luulee. Aivan samat perusteet
      kun ministereillä tai yrityksiä perustavilla
      minä itse miekkosilla. On pätevä ja sopiva jos
      itse luulee niin . SE riittää.

• ddga

empä usko .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      59
      5282
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      254
      3582
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      284
      3472
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      39
      3116
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      300
      2689
    6. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      63
      1973
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      314
      1970
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      143
      1829
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      34
      1454
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1195
    Aihe