Kerala

bountyfly

Olisikos kokemusta Keralan suunnalta. Intialainen taksikuski oli kuulema sanonut että "Kun Jumala oli saanut Maan luomistyön valmiiksi, hän loi lopuksi itselleen vihreän paratiisin eli Keralan." No siis olisiko jotain faktaa mistä olisi jotain iloa sinne lähdettäessä?

9

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mita haluaisit tietaa?

Moiks, minkalaista infoa kaipailisit? Kerrohan lisaa ja esita kysymyksia.

• sitten kysyä

Eli millaista siellä nyt on? Rauhallista meinikiä vai löytyykö myös menoa? Mitenkäs kun tullaan tossa kuukauden päästä miltä näyttää sää sillein niinkuin viikolla. Sattako kokoajan vai onko myös muutama päivä aurinkoista?

• ja menot
        sitten kysyä kirjoitti:

Eli millaista siellä nyt on? Rauhallista meinikiä vai löytyykö myös menoa? Mitenkäs kun tullaan tossa kuukauden päästä miltä näyttää sää sillein niinkuin viikolla. Sattako kokoajan vai onko myös muutama päivä aurinkoista?

Tietenkaan en voi koko Keralan puolesta puhua, mutta ainakin suuremmissa kaupungeissa tapahtuu kaikenlaista, mutta kylla sita rauhaakin loytyy. Iltamenoja kuten mukavia discoja tai baareja on aika turha odottaa. Ne on Goan heinia. :) Mutta pikku festivaaleja sun muuta kylla loytyy - ja todella paljon lakkoja ja mielenosoituksia! ;)Sadekausi ei ole viela kesakuussa ihan parhaimmillaan/pahimmillaan, vaan vasta heina-elokuussa alkaa satamaan enemman, ja melkein joka paiva, tosin sekinhan riippuu vuodesta. Aurinkoa on kuitenkin aina. Koulut alkavat taas tuossa kesakuun alussa joten se tietenkin vaikuttaa ihmisten elamaan = vahemman paikallisia matkustamassa ympariinsa kun muksut on koulussa.

• shiva moon

Moikat

Osaatteko kertoa missä päin keralaa sijaitsee näitä "puuhotelleja" ja onko tietoa mitä kustantaa per yö?
        Luultavasti ollaan majoittumassa ainakin hetkeksi aikaa kovalam,varkala akselille-eli oliskos niistä paikoista ihan mahdoton matka?

Mitä suosittelette muuten Keralassa?
        Kaikki tieto ja matkatarinat otetaan erittäin kiinnostuneina vastaan,itse ollaan tulossa mestoille loka-marraskuussa.

• vilivili32
        shiva moon kirjoitti:

Moikat

Osaatteko kertoa missä päin keralaa sijaitsee näitä "puuhotelleja" ja onko tietoa mitä kustantaa per yö?
        Luultavasti ollaan majoittumassa ainakin hetkeksi aikaa kovalam,varkala akselille-eli oliskos niistä paikoista ihan mahdoton matka?

Kaikki tieto ja matkatarinat otetaan erittäin kiinnostuneina vastaan,itse ollaan tulossa mestoille loka-marraskuussa.

olen itsekkin menossa keralaan joulukuussa, mutta onko siellä mitään?

Youtubessa katselin videoita, mutta eivät juurikaan säväytä. Voi tietty johtua huonosta kuvanlaadusta.

Mitä 25-vuotias pariskunta mahtaa tykätä kerelasta?

goalla oltiin viimeksi ja petyttiin aluksi, mutta myöhemmin siitäkin alkoi nauttia.

• riippuu itsestä
        vilivili32 kirjoitti:

olen itsekkin menossa keralaan joulukuussa, mutta onko siellä mitään?

Youtubessa katselin videoita, mutta eivät juurikaan säväytä. Voi tietty johtua huonosta kuvanlaadusta.

Mitä 25-vuotias pariskunta mahtaa tykätä kerelasta?

goalla oltiin viimeksi ja petyttiin aluksi, mutta myöhemmin siitäkin alkoi nauttia.

Se, onko siellä mitään, riippuu tietenkin ihan siitä, mitä itse pitää sinä jonakin! Mitä se on, mitä te haluatte? Sen voi sanoa, että ei se ainakaan mikään Kanarian saaret ole. Toisaalta siellä on, vaikka mitä, jos etsii jotain muuta kuin kanariansaaria.

• shiva moon kirjoitti:

Moikat

Terveisiä jälleen täältä Keralasta kyselit mimkälaista täällä on? Ja saitkin jo vastauksia mekin asumme täällä ja ehdottaisin jos aiotte Kovalamiin asustelemaan menkää Kovalam Beachille on halvempaa ja ei niin jyrkkiä rantoja kuin Varkalassa.Ja hieman aika paljon edullisempi paikka voin suositella Hotelli Beicers Resoria on edullinen ja siisti uima-allaskin pihalla ja jos päädytte tänne sanotte Ajithilta ja Marialta terveisiä saatte huoneetkin paljon halvemmalla sekä vaki riksa kuskin joka ajaa meidän hinnoillamma teitä esim.Trivantrumiin yms. Ei Keralassa rillutella kuten Goalla, mutta kyllä hotelleissa voi juoda alkoholia,mutta ei tansseja ja Diskoja ole paikat suljetaan jo klo 24 mennessä iltaisin. Melkein kaikki juhlat ovat sidoksissa uskontoon. Ei tarkota kuitenkaan etteivätkö ihmiset osisi pitää hauskaa KYLLÄ vain ja ehdottomasti osaavat ja ovat ihania. Keralalaiset muuten käyttävät alkoholia samalla lailla kuin Suomalaisetkin eli juovat ja paljon.Täällä on paljon katsottavaa ja koettavaa ja niinkuin taxikuskisi sanoi täällä on se Intian keidas todella vihreä luonto.Hienoa ja riemukasta lomaa teille

• AsASqqq
        WhiteGypsy kirjoitti:

Terveisiä jälleen täältä Keralasta kyselit mimkälaista täällä on? Ja saitkin jo vastauksia mekin asumme täällä ja ehdottaisin jos aiotte Kovalamiin asustelemaan menkää Kovalam Beachille on halvempaa ja ei niin jyrkkiä rantoja kuin Varkalassa.Ja hieman aika paljon edullisempi paikka voin suositella Hotelli Beicers Resoria on edullinen ja siisti uima-allaskin pihalla ja jos päädytte tänne sanotte Ajithilta ja Marialta terveisiä saatte huoneetkin paljon halvemmalla sekä vaki riksa kuskin joka ajaa meidän hinnoillamma teitä esim.Trivantrumiin yms. Ei Keralassa rillutella kuten Goalla, mutta kyllä hotelleissa voi juoda alkoholia,mutta ei tansseja ja Diskoja ole paikat suljetaan jo klo 24 mennessä iltaisin. Melkein kaikki juhlat ovat sidoksissa uskontoon. Ei tarkota kuitenkaan etteivätkö ihmiset osisi pitää hauskaa KYLLÄ vain ja ehdottomasti osaavat ja ovat ihania. Keralalaiset muuten käyttävät alkoholia samalla lailla kuin Suomalaisetkin eli juovat ja paljon.Täällä on paljon katsottavaa ja koettavaa ja niinkuin taxikuskisi sanoi täällä on se Intian keidas todella vihreä luonto.Hienoa ja riemukasta lomaa teille

linkin hotellin sivulle.

• AsASqqq kirjoitti:

linkin hotellin sivulle.

Hei taas Hotellilla on omistajanvaihdos menossa tällä hetkellä entisen sairastuttua työntekijät hoitavat hotellia nyt. En tiedä pitävätkö nämä linkit tällä hetkellä paikkansa emme tilaa kosakaan etukäteen huoneita menemme suoraan ja saamme aina saman huoneen. Huone onkin nimetty minun mukaani siellä on makuuhuone oleskeluhuone 2 pientä parveketta ja iso patio huoneemme on 3 kerroksessa. Myöskin pieni keittiö ja kaasuhellan saa jos haluaa kokata itse.Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitä joita oli kirjoituksessani eilen.Tässä meili osoite [email protected] ja osoite on Bakers Resort Kovalam Beach Road Trivantrum-695527 phone 0091 471 2480165. Hotelli on ollut jo yli vuoden myynnissä. mutta hyvin ovat työntekijät työnsä hoitaneet sen ajan ja ovat todella ystävällisiä ja ihania ihmisiä. mielenkiintoisia hetkiä teille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe