Syksy

Ruuneperi

Syksy antaa jo merkkejään. Tänään menen ensimmäiselle risteilylle Ruotsiin m/s Isabellalla. Erilaiset opiskelut ja harrastukset alkavat. Mitä te muut teette?

12

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • She

"pidentämään kesääni" Bulgariaan. Oikeastaan, jos olisin puoli vuotta sitten tiennyt Suomessa olevan tuon "jonkun muun maan kesän" tänä kesänä, niin olisi Bulgarian matka jäänyt tilaamatta!
      Eilen muuten katselin juuri ilmestynyttä kansalaisopiston esitettä, siellä on paljon mielenkiintoisia kursseja. Taidan yrittää päästä
      "harrastaja-arkeologit" nimiselle kurssille. Tuo historia kun on aina minua kovasti kiinnostanut.

• MdK

tämän viikon loppuna iloisessa porukassa.
        Parilla seurueen jäsenellä on musiikki- ja runoiltoja kirkossa. Meillä on vapaat matkat ja vapaa oleskelu 6-hengen tunturimajassa. Toivottavasti säät suosivat lomaviikkoamme.

Kotiin tultua ehdin tyhjentää matkalaukut, pestä pyykkejä ja pakata uudelleen. Sitten seilailen Isabellalla Suomeen ja samalla laivalla takaisin viikon kuluttua.

• ANU
        MdK kirjoitti:

tämän viikon loppuna iloisessa porukassa.
        Parilla seurueen jäsenellä on musiikki- ja runoiltoja kirkossa. Meillä on vapaat matkat ja vapaa oleskelu 6-hengen tunturimajassa. Toivottavasti säät suosivat lomaviikkoamme.

Kotiin tultua ehdin tyhjentää matkalaukut, pestä pyykkejä ja pakata uudelleen. Sitten seilailen Isabellalla Suomeen ja samalla laivalla takaisin viikon kuluttua.

Sinä onnellinen kun saat matkailla.
        Tunturimaisemat ja ruska ajat mitä vielä voi toivoa.Ei kai mäkäräisetkään enää ole kovin paljon kiusana siellä,et ehtinyt hillastamaan sinne.Mutta onhan siellä paljon muutakin.
        Menetköhän ruotsin puolelle vai peräti suomen.

• Anu

Minä lähden sairaalaan ensiviikolla sain tiedon siitä,olen hyvin onnellinen,kun sitten enää ei tarvitse tätä asiaa jännittää niin kovin sitä palaa sieltä tai sitten ei,olen laittanut asiani järjestykseen.

• 1234

kun sait tiedon sairaalaan pääsystäsi, varmasti sekin jo hieman helpottaa mieltäsi. Kyllä Sinä sieltä taas pian takaisin palaat, ja terveenpänä kuin nyt oletkaan. Pian taas olet joukossamme tällä palstalla, jos me kukakin satumme täällä vielä olemaan.
        Toivotankin Sinulle pikaista tervehtymistä.

• ANU
        1234 kirjoitti:

kun sait tiedon sairaalaan pääsystäsi, varmasti sekin jo hieman helpottaa mieltäsi. Kyllä Sinä sieltä taas pian takaisin palaat, ja terveenpänä kuin nyt oletkaan. Pian taas olet joukossamme tällä palstalla, jos me kukakin satumme täällä vielä olemaan.
        Toivotankin Sinulle pikaista tervehtymistä.

Kiitos sinulle sinä se jaksat tukea,vaikka viimeaikainen on ollut vähän sitä ja tätä,
        suonet minu´lle anteeksi,millä olen kulloinkin mielesi pahoittanut.
        Olet ainutkertainen kirjoittaja tällä palstalla.

• Ruuneperi

Ehditköhän lukemaan viestini ennen sairaalaan menoa. Sairaalat ovat minulle tuttuja paikkoja. Olen monet leikkaukset läpikäynyt ja tarve yhteen uuteen on olemassa.

Mikäli ymmärrän, olet menossa ohitusleikkaukseen. Tunne paljon henkilöitä, jotka ovat tällä leikkauksella saaneet kuin uuden elämän. Sinäkin kuljet kohta vaivoistasi vapaana ja voit mennä ihailemaasi Lappiinkin.

Ota palstalaisten ystävälliset ajatukset ja toivotukset mukaasi sairaalamatkalle. Kirjoitetaan vaikka runo "kolesterolien keljuilusta" kun palaat palstalle.

• kellohame®

Heips Anu!!

Nyt sinulta on jännitykset tipotiessään.Olen Onnellinen puolestasi,et vihdoin viimein pääset!Pikaista paranemista ja tule kertomaan kuulumisia meille !

• Kerttuli

Ihmisellä on asioita joihin kavereita ei voi ottaa mukaan, ne on läpikäytävä yksin, henkilökohtaisesti. Toiset ihmiset voi vain tukea ja kannustaa, toivoa parasta.

Ihmisellä on kuitenkin suojelusenkeli. Jos aika ei ole vielä lähteä tuonilmasiin kuten Karjalaiset sanoo, niin suojelusenkeli pitää huolta. Hän pitää siipeinsä suojassa eikä nuku vaikka ihminen nukutetaan.

Uskon, Anu, että sinun enkelisi pitää sinusta hyvää huolta leikkauksen aikana ja kun lääkärit tekevät parhaansa kaikki menee hyvin.

• MdK

leikkauksen jälkeen!
        Kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat olleet ohitusleikkauksessa , vakuuttavat saaneensa uuden elämän, jaksavat enemmän kuin mitä vuosiin ovat jaksaneet. Niin varmasti sinäkin!
        Ajattele, että jouluna olet terveempi kuin viime jouluna!

• 1234
        ANU kirjoitti:

Kiitos sinulle sinä se jaksat tukea,vaikka viimeaikainen on ollut vähän sitä ja tätä,
        suonet minu´lle anteeksi,millä olen kulloinkin mielesi pahoittanut.
        Olet ainutkertainen kirjoittaja tällä palstalla.

SITÄ tai TÄTÄ ole huomannut, tai jos huomasinkin, annoin mennä ohi silmieni. Kaikki on OK.

• Kirsikka

Hyvä asia että leikkausjono on edennyt kohdallesi ja olet saanut kutsun operaatioon. Lääketiede on edennyt viimevuosina todella paljon. Leikkavat lääkärit ovat asiaansa erikoistuneita ja taitavat työnsä.
        Toivon sinulle paljon henkisiä ja fyysisiä voimavaroja tähän elämäsi vaiheeseen. Taivaan Isän suojelua ja varjelua sairaalamatkallesi.

Odotan muiden kirjoittajien mukana paluutasi
        palstalle kuulaan syksyn päivien mukana, aina niin myönteisten viestiesi tuulahduksena.
        Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe