Miesystävälläni on vauvakuume, mutta itse en voisi ajatella lasta 2-4 vuoteen, eikä hänen kuumeensa tahdo mennä ohi...
kuumetta...
4
372
Vastaukset
- Salla
Tuo ukkos tänne ni vaihdetaan päikseen!
- nelli
Mulla on ihan sama ongelma! Mäkään en vois aatella lapsien hankkimista nyt kun opiskelut on kesken. Mä haluisin lapsia huom. aikaisintaan 23 vuotiaana. Mun mies vaan haluis nyt heti.
- järkevä
haluta,ku ei siinä heijän opiskelut keskeydy!
tai työ tai ammatin hankkiminen..nainen se siinä vauvas on kii 24/7 ei mies,mies huitelee pitkin poikin ja saa käydä kaupassaki rauhassa..
no joo onhan niitä varmaan semmosiiki isejä paljon jotka on todella mukana ja ottaa täysin vastuuta! itse vaan olen joutunut näkemään näitä huonompia vaihtoehtoja,mutta ei siis ole minun omakohtasia kokemuksia,olen lapseton,mutta toivon joskus saavani ison lapsikatraan.
no pitäkää kiinni opiskeluista! oote niin nuoriakin vielä,parempi tytöt katsoa kun katua eli jos todella lasta haluaa,niin parin kolmen vuoden odotus tekee hyvää ja mikäli innostus vaan pysyy sitkeässä,niin johan on hyvä pohja lapselle tulla!=))
tsemppiä - Vaisnava
järkevä kirjoitti:
haluta,ku ei siinä heijän opiskelut keskeydy!
tai työ tai ammatin hankkiminen..nainen se siinä vauvas on kii 24/7 ei mies,mies huitelee pitkin poikin ja saa käydä kaupassaki rauhassa..
no joo onhan niitä varmaan semmosiiki isejä paljon jotka on todella mukana ja ottaa täysin vastuuta! itse vaan olen joutunut näkemään näitä huonompia vaihtoehtoja,mutta ei siis ole minun omakohtasia kokemuksia,olen lapseton,mutta toivon joskus saavani ison lapsikatraan.
no pitäkää kiinni opiskeluista! oote niin nuoriakin vielä,parempi tytöt katsoa kun katua eli jos todella lasta haluaa,niin parin kolmen vuoden odotus tekee hyvää ja mikäli innostus vaan pysyy sitkeässä,niin johan on hyvä pohja lapselle tulla!=))
tsemppiäOn sitä koti-isiäkin. Vauvaa voi ihan hyvin jäädä hoitamaan kotiin myös mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948