Olen tallentanut tekstiä ja kuvia omalla office2007 wordilla, ja työpaikan koneella on word2003 ei se osaa avata sitä luettavaksi, tulee vain erillaisia sekavia merkkejä. Kuinka pitää toimia että saan sen auki ja sitten tulostaa normaalisti?
word 07 ei lue..
2
268
Vastaukset
- Poro1
mikä hemmetin hinku siihen 2007 versioon on?
Noh, omalla koneellasi tallennat asiakirjat joko .DOC tai .RTF muotoon. Tuo 07 versio tekee oletuksena .DOCX päätteisiä dokuja joita ei avaa mikään mäsäsoftan omakaan vanhempi tuotos (kuten todistit).
Eli avaa uudelleen asiakirja, valitse tallenna nimellä ja tallenna samalla nimellä, mutta kätso, että asiakirjan muodoksi tulee tuo .DOC (nimen alapuolella oleva laatikko)
:) - ole olemassa
Mikkisoftalla apuohjelma jonka avulla toi onnistuu. Ainaskin Exceliin löytyi tuommoinen, kun piti XL 2003:lla saada auki XL 2007 tehtyjä sheettejä. Luulis että Wordiin löytyy kans...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889