Onko kokemusta Kansasta ?

Tytsy.

Minkälaista T.Kansan tahdissa on tanssia ? Eli kiinnostaisi tietää, että minkälainen ohjelmisto on tanssillisesti ?
Kysyn, kun En ole aikaisemmin T.Kansan keikalla tanssilavalla ollut. Viimesyksynä olin hänen konsertissaan ja ihastuin ja tykästyin kovasti ääneensä ja esiintymiseensä, siksi olen menossa Esakalliolle 23.5 tanssahtelemaan Tapsan tahtiin :o)

5

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jivejalka

Erittäin komeaääninen ja karismaattineen laulaja, mutta hieman ailahteleva, ehkä joskus.
      Tapani laulaa keikoillaan usein yhden tai kaksi Argenttiinalaista tangoa. Niitä on ihana tanssia.

• Henkilökohtaisesti en kykene sietämään ko. henkilöä, mutta viime kesäkuussa säilyin sentään hänen keikaltansa suht hengissä kotiin.

Bändi Pepito oli positiivinen yllätys. Soitti hyvin, monipuolisesti ja jopa salsaa. Kansan setti oli mitä oli; välillä toimi hyvin, välillä ei. Lajit ei sattunu aina ihan pareittain, mutta suht ok silti.

Eli jos tykkäät hepusta niin ehdottomasti paikalle vaan.

• Jerryjeee

Jos saa näppylöitä siitä, että esiintyjä ei vedä läpi koko lavantanssirepertuaaria tasapuolisesti, niin ei kannata mennä.

Noita "herkkuja" voi tosin sitten olla tiedossa, kuten toisissa puheenvuoroissa on kerrottu. Vieläkin muistan kun Kansa veti "O Sole Mio:n" Kisarannassa. Piti ihan lavan eteen evään kanssa jäädä kuuntelemaan.

• Tanssiva sinkkumies

Vuosien varrelta on jäänyt mieleen erityisesti yksi kerta, kun Tapsa kämmäsi kappaleen lopetuksen ja alkoi sitten sättiä orkesteriaan. Todella epämiellyttävää kuunnella sellaista. Liian diiva minun makuun.

• Tapani Kansan & Pepiton show oli viime kesänä parempi kuin ennakkoon odotin. Solistin ääni oli kunnossa, miellyttävää musiikkia eikä mitään diivailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe