Eilattiin.. matkat myyty??

Perhe....

Hei, voiko olla näin että olisin varannut viikon matkan maaliskuussa perheelle Eilattiin hotelli garden royaliin niin ei yhtään vapaana aurinko matrkoilla!!! Ainoastaan tarjosi 4 club inn hotellia kolme - tähtiä... ja rannallekkin matkaa.. noh jos näin oli että matkat jo meni niin kysyisin että minkälainen lie tuo kyseinen hotelli kun näyttää olevan vapaata joka viikolle.. ??

5

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Lomamatkoilla löytyy paikkoja silloin Garden Royaliin.

• Sabrest

Club Inn on mukava hotelli, hyvät palvelut ja paljon vapaa-ajan ohjelmaa sekä päivällä että iltaisin klo 21 esityksiä ja lasten disko. Oikein hyvä ja erittäin siisti hotelli lapsiperheille. Keskustaan 7 km, mutta takseja saa helposti ja bussit kulkee. Hotellilla on oma supermarket. Pikkasen isompi market on rannalle mentäessä 5 min kävelymatkan päässä. Aamiainen hotellilla lisämaksusta rinsas buffee.
      Eikä rannalle ole pitkä matka, 400 m. Nähtävyyksistä Seaobservatorio ja delfinaariumi lähellä (1-2 km).

• Perhe....

Kiitos kun vastasitte.. netin kautta oli vain clb inn hotelliin (katsoin vielä lähtiessä matkatoimistoon) ja matkatoimistossa kyseltyäni paikkoja oli myös muihin joten pääsimme garden royaliin :) Iloista ja turvallista matkaa kaikille!

• aurinkoon..........
        Perhe.... kirjoitti:

Kiitos kun vastasitte.. netin kautta oli vain clb inn hotelliin (katsoin vielä lähtiessä matkatoimistoon) ja matkatoimistossa kyseltyäni paikkoja oli myös muihin joten pääsimme garden royaliin :) Iloista ja turvallista matkaa kaikille!

Toivottavasti matka on antoisa, kerrohan kuulumisia palstalla kun sen aika on.

• aurinkomatkalle

Kiitos hotellin tiedoista, kuulostaa hyvälle, ollaan sinne menossa koko perheenä maaliskuussa 09!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe