Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koskelainen

123

Onko tietoa turussa olevasta T.Koskelainen oy:stä?
Näyttää olevan ihan uutta kalustoa ainakin ja todella nuorta porukkaa ajamassa.
Onko tietoa enemmän tästä? Kannattaako mennä sinne töihin?

10

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

      jos siel pellet puikois ni ei kannata

      • puikoissa

        Itse et taida olla missään puikoissa luuseri.


      • vikaan meni
        puikoissa kirjoitti:

        Itse et taida olla missään puikoissa luuseri.

        vuodesta -95, lähes päivittäin, jopa ulkomaillakin käyty


      • Kävitkö
        vikaan meni kirjoitti:

        vuodesta -95, lähes päivittäin, jopa ulkomaillakin käyty

        JOPA RUOTSISSA


    • Rahtari vm -82

      Ite olin terolla jonkun aikaa töissä. Muuten ihan hyva talo mut tilinauhat oli todella epäselviä, ja toinen asia et teron nuorempi poika joka myös ajaa on niin sanottu juorukello. Kaiken se utelee, lähinnä kyllä kilpailijoiden kuskeilta, ja kaiken se välittömästi informoi eteenpäin johtajalle. Eli rauhassa ei töitä saa tehdä, tero ei kysele, ei välttämättä soita kuukauteen, mut poika kyllä... Vähintään joka toinen päivä... Luulee olevansa elämää tärkeempi henkilö, ja sillä on k..i noussu päähän... Autot on talossa hyviä ja ajot, riippuu vähän mihin menee... Tällä hetkellä hakee kuskia kaljan ajoon. Siistiä hommaa siistit vehkeet, mut lakia vaikee noudattaa. Palkka kohtuullinen.
      Isäntänä tero on fiksu ja autot pidetään kunnossa, jos vikaa tulee niin lähimmälle merkkikorjaamolle vaan... Mutta se poika.... TALON SUURIN MIINUS....

      • että.................

        autot uusia ja siistejä pelejä.,,jos vertaa
        legentaariseen Teräksen kalustoon.


      • Nalle

        Ai..jaa minä kun olen kuvitellut, että tämä kirjoittaja joka haukkuu T.Koskelaisen poikaa olisi ollut tyytyväinen työhönsä ja työpaikkaansa. Kyseinen kirjoittaja itse on syyllistynyt toisten työkavereiden mollaamiseen aina kun vaan on tullut paikka. Seläntakan haukkuu työkavereita sekä työnantajaansa. On niin suurta rekkapeteä että! Eiköhän jätetä tämä keskustelu omaan arvoonsa...


      • kokenut saman...
        Nalle kirjoitti:

        Ai..jaa minä kun olen kuvitellut, että tämä kirjoittaja joka haukkuu T.Koskelaisen poikaa olisi ollut tyytyväinen työhönsä ja työpaikkaansa. Kyseinen kirjoittaja itse on syyllistynyt toisten työkavereiden mollaamiseen aina kun vaan on tullut paikka. Seläntakan haukkuu työkavereita sekä työnantajaansa. On niin suurta rekkapeteä että! Eiköhän jätetä tämä keskustelu omaan arvoonsa...

        Kyllä nyt taitaa se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.... Itsellä ihan samoja kokemuksia...


    • ajettuja

      Rekanvetäjiä kaupan!

      • jullikka pajalla

        ei ainakaan tällä

        koskelainen.net

        mutta kai eri koskelainen sitten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe