Ostin tanaan Elisan puhepaketin ja puhelimen, kytkylla. Kotiin paastyani tajusin etta puhelin on astetta liikaa tyo puhelin. kysymys siis kuuluu etta onko mahdollista vaihtaa puhelimen tyyppia toiseen??? onko kellaan kaynyt samaa?? ja nyt kun olen lukenut kaikista Elisan ongelmista, pelottaa jo se eka lasku...
KIITOS :)
Onko mahdollista
3
503
Vastaukset
- soittelemalla
asikaspalveluun, siellä varmasti osaavat kertoa sinulle miten menetellä. Ethän sitten kysele turhia taikka tyhmiä. Niin ja muista varata kunnolla aikaa, jos joudut vaikka jonottamaan...tunni tai pari, hyvällä tuurilla muuten voi mennä jokunen viikko. Helpoimalla pääset kun laitat s-postia, itselle vastaus kesti vaan 6 viikkoa.
Onnea matkaan- asiakaspalvelun sähköposti...
Minullakin olisi asiaa sähköpostitse Elisalle, mutta en ole löytänyt osoitetta. Mikä se on? Kuinka nopeasti olette saaneet vastauksen?
Olen jo lopettanut Elisan asiakkaana, mutta yhä minulle tulee laskuja, joiden tiedoissa epäselvyyttä, mitä ajankohtaa lasku koskee yms. Puhelimitse en ala sotkua selvitellä. Olisi hyvä saada kontakti sähköpostitse, jolloin säilyy "mustaa valkoisella" siitä, mitä minulle on sanottu.
- ÖsiÖÖ
suurin ongelma tulee sulle varmaan tosta kun et osaa oikeinkirjoitusta
suusanallista selvitystäkin on asiasta varmaan senvuoksi ihan mahdotonta ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812