Suomen suven syvin olemus

Kukkanen

Kesäisen illan laskevan auringon hehku ja syötävän suloisen miehen juuri lausumat sanat saavat hennon punan kohoamaan poskilleni. Lasken pääni miehen olalle, jottei hän huomaisi hämmennystäni. Olemme viettäneet ihanan illan yhdessä nauttien Suomen kesän parhaista antimista: auringosta, lämmöstä, puhtaasta järvimaisemasta ja toisen ihmisen läheisyydestä. Saavuimmen iltapäivällä miehen kesämökille, jonka portailta avautuu henkeäsalpaavan kaunis, aivan postikorttimainen maisema.

Mies puristaa minua lujemmin itseään vasten ja suutelee hellästi hiuksíani. Ystäväporukkamme meluaa nuotiolla, kun nostan katseeni miehen silmiin ja mies kumartuu suutelemaan odottavia huuliani. Illan mittaan olemme vaihtaneet nopeita, vihjailevia suukkoja ja miehen vartaloani mittailevat katseet ovat kuumottaneet ihollani jo hetken jos toisenkin. Hyväilen miehen niskaa voimakkaan käden laskeutuessa reidelleni.

Huuliltani karkaa pienen pieni huokaisu käden hipaistessa ohuiden kesähousujeni verhoamaa sisäreittäni. Avaan silmäni ja katson miestä halusta palavilla sinisilmiläni. Mies ymmärtää katseeni hehkun ja näen saman kaipuun loisteen hänenkin silmissään.

Vilkaisen nuotiolla oleskelevia ystäviämme ja tartun miestä kädestä. Huikkaan ystävillemme, että lähdemme kävelylle. Johdatan miehen pienelle mökin takaa alkavalle metsäpolulle. Kävelemme hetken kuunnellen myöhäisillan ääniä. Muutama iloinen lintu livertää ja kauempana kuuluu käki kukkuvan. Pysähdyn suuren männyn juurelle. Mies katsoo minua ja lukee silmistäni suoran kehoituksen: rakastele mua, tässä ja nyt. Mies vetää minut aivan kiinni rintaansa ja suutelee minua hellästi, mutta erittäin määrätietoisesti.

Mies antaa kätensä liukua pakaralleni ja siitä reidelleni. Pieni inahdus karkaa huuliltani kuin varkain paljastaen miehelle, kuinka paljon häntä haluan. Kosketan varovasti miehen rintaa, vatsaa... Käteni löytäessä tiensä miehen farkkujen napeille mies painaa sormensa hellästi housujen läpi helmelleni. Haluni kasvaa, kun napitan miehen housut auki ja ujutan käteni silkkisten boxereiden sisälle. Sormeni kohtaavat uljaan, hieman vavahtavan elimen. Mies laskee housuni jättämättä edes pikkuruisia pitsipöksyjä jalkaani ja sivelee jo aivan kosteaa vakoani voimakkain ottein. Miehen sormien löytäessä tiensä salaisimpaan sopukkaani jalkani ovat pettää ja joudun ottamaan männystä tukea.

Hyväilen toisella kädellä suurta kalua, jonka haluan tuntea sisälläni, pian. Kuiskaan käheästi miehelle: -Rakastele mua. Mies suutelee herkkää ihoa vasemman korvani alapuolella ja nostaa toisen jalkani lanteilleen. Mies nostaa paitaani ja lipaisee kiusoitellen oikeaa rintaani. Kiihotuksesta kovat nännini suorastaan huutavat kosketusta. Mies imee nänniäni ja saa kylmät väreet kiirimään varpaisiini asti. Puristan miestä pakaroista ja vedän häntä lähemmäs. Mies on päättänyt pitkittää nautintoamme ja hyväilee minua kädellään. Voihkin ja huohotan miehen sormien tuskallisen ihanan kosketuksen alla.

Lopulta miehen itsehillintä pettää ja hän painaa kovan kalunsa häpyhuuliani vasten. En jaksa odottaa vaan kiehnään miestä vasten. Mies tarttuu kiinni pakaroihini ja työntyy minuun yhdellä ihanalla liikkeellä. Pysähdymme hetkeksi tuijottamaan syvälle toistemme silmiin. Sitten halumme vie meidät mukanaan ja mies rakastelee minua kiihtyvään tahtiin. Miehen suuri ja kova elin työntyy sisääni kerran toisensa jälkeen selkäni painautuessa karheaa männynrunkoa vasten.

Mies painaa sormensa klitorikselleni ja kiihdyttää tahtia entisestään. Pyydän miestä hidastamaan. Irrottaudun miehestä hetkeksi ja käännyn selkä häneen päin. Otan puunrungosta tukea ja levitän jalkani. Mies tarraa kiinni lanteistani ja survaisee kalunsa nopeasti sisääni. Uikutan nautinnosta miehen sormien etsiytyessä jälleen helmelleni. Otan jokaisen voimakkaan työnnön voihkaisten vastaan. Jalkani alkavat täristä holtittomasti miehen iskeytyessä syvälle sisääni. Mies ottaa tukevan otteen lanteistani ja sinkoaa meidät molemmat taivaisiin kolmella lujalla työnnöllä.

En yleensä ole kovin kovaääninen, mutta miehen purkautuessa minuun oman nautintoni huipulla huudan ääneen. Huohotamme molemmat, kun käännyn takaisin kasvot mieheen päin ja painaudun hänen syliinsä. Mies silittää hiljaa selkääni. Tunnen olevani kotona.

5

8034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mike

      Kaunista....kaunista....:-)

      • Kukkanen

        Kiitos, ihanaa, että joku kommentoi. Mutta mitäs sanot, onko syytä jatkaa vai jätänkö tämän kertomuksen ainokaisekseni?

        =)


      • Mikko
        Kukkanen kirjoitti:

        Kiitos, ihanaa, että joku kommentoi. Mutta mitäs sanot, onko syytä jatkaa vai jätänkö tämän kertomuksen ainokaisekseni?

        =)

        Jos sulla on vielä jotain tarinoita kerrottavana,
        jatka ihmeessä!
        Monet tarinat ovat niin kaavamaisia, että huhuh.
        Tämä oli vaihteeksi aika raikaan oloinen.


    • mikkis

      ...erittäin kaunis ja sensuelli tarina. Kannattaa ehdottomasti jatkaa kirjoittelua ;)

      • Ville

        Kerro ihmeessä jokin toinenkin tarina! Sinussa on selkeästi kirjailijan ainesta; tuolla laadulla jaksaisi lukea vähän pidempiäkin juttuja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe