moi kaikki!!

jyrsijä-87-

mä otan keväällä pari kania ja kysyisin paria kyssää...voiko kaneja pitää talvella.esim.autotallissa tai varastossa/aitassa jos laittaa seinään esim.koirankopin lämpöpatterin???ja heiniä ja purua?!
sanokaa hyvii nimiehotuksii tyttö-kaneille????!!!!!!!!!
toivottavasti jaksatte vastailla..=)!!!

6

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kani

      Kyllä voi pitää, kunhan paikassa ei ole liian kylmä. Tilaa täytyy olla riittävästi. Seurustelusta täytyy huolehtia, koska kanit joutuvat olemaan eristyksissä ihmisistä.

      • Milla

        .. kannattaa lainata kirjastosta koirien nimipäivä kalenteri! Sieltä löytyy kaikkia nimiä maan ja taivaan väliltä. Onnea kanien kanssa ja muista seurustella pupujen kanssa hurjasti! Hyvä että päädyit kahteen jänöön kun niistä on sitten enämmän seuraa toisilleen, vaikka sisällä niistä olisi sinullekkin enemmän iloa!
        Hauskoja hetkiä!


    • santtu

      kyllä kania voi pitää autotallissa,kunhan siellä ei vedä,vaikka et vetoa itte tunne,kanisi tuntee,voit laittaa sen jonnekkin korkeammalle,vaikka jonkun laatikon päälle.
      Mutta toivottavasti tallissa ei pidetä autoja,kani voi pelästyä auton ääntä,ja tuleehan auton mukana kaikenlaisia kaasuja,esim. pakokaasu......
      Hyvää jatkoa sinulle ja kanillesi!!!!

    • pupufani

      Kaneja ei saa laittaa liian lähelle lämpöpatteria, muuten niille saattaa tulla lämpöhalvaus. Mielestäni autotalli ei ole kaneille paras mahdollinen asuinpaikka, mutta varmista että kanit eivät saa vetoa.

    • Tiina V.

      Hei vaan! Kanit pärjäävät mielestäni mainiosti autotallissa tai varastossa. Viileä lämpötila on kanille parempi, mutta vetoa kanit eivät siedä ja vilustuvatkin helposti. Jos lämpötila alkaa mennä lähemmäs pakkaslukemia, kannattaa hankkia lämpöpatteri tms.

      • Miiru

        lämpö ei saa laskea alle 15 astetta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe