mä otan keväällä pari kania ja kysyisin paria kyssää...voiko kaneja pitää talvella.esim.autotallissa tai varastossa/aitassa jos laittaa seinään esim.koirankopin lämpöpatterin???ja heiniä ja purua?!
sanokaa hyvii nimiehotuksii tyttö-kaneille????!!!!!!!!!
toivottavasti jaksatte vastailla..=)!!!
moi kaikki!!
6
671
Vastaukset
- kani
Kyllä voi pitää, kunhan paikassa ei ole liian kylmä. Tilaa täytyy olla riittävästi. Seurustelusta täytyy huolehtia, koska kanit joutuvat olemaan eristyksissä ihmisistä.
- Milla
.. kannattaa lainata kirjastosta koirien nimipäivä kalenteri! Sieltä löytyy kaikkia nimiä maan ja taivaan väliltä. Onnea kanien kanssa ja muista seurustella pupujen kanssa hurjasti! Hyvä että päädyit kahteen jänöön kun niistä on sitten enämmän seuraa toisilleen, vaikka sisällä niistä olisi sinullekkin enemmän iloa!
Hauskoja hetkiä!
- santtu
kyllä kania voi pitää autotallissa,kunhan siellä ei vedä,vaikka et vetoa itte tunne,kanisi tuntee,voit laittaa sen jonnekkin korkeammalle,vaikka jonkun laatikon päälle.
Mutta toivottavasti tallissa ei pidetä autoja,kani voi pelästyä auton ääntä,ja tuleehan auton mukana kaikenlaisia kaasuja,esim. pakokaasu......
Hyvää jatkoa sinulle ja kanillesi!!!! - pupufani
Kaneja ei saa laittaa liian lähelle lämpöpatteria, muuten niille saattaa tulla lämpöhalvaus. Mielestäni autotalli ei ole kaneille paras mahdollinen asuinpaikka, mutta varmista että kanit eivät saa vetoa.
- Tiina V.
Hei vaan! Kanit pärjäävät mielestäni mainiosti autotallissa tai varastossa. Viileä lämpötila on kanille parempi, mutta vetoa kanit eivät siedä ja vilustuvatkin helposti. Jos lämpötila alkaa mennä lähemmäs pakkaslukemia, kannattaa hankkia lämpöpatteri tms.
- Miiru
lämpö ei saa laskea alle 15 astetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639