mä otan keväällä pari kania ja kysyisin paria kyssää...voiko kaneja pitää talvella.esim.autotallissa tai varastossa/aitassa jos laittaa seinään esim.koirankopin lämpöpatterin???ja heiniä ja purua?!
sanokaa hyvii nimiehotuksii tyttö-kaneille????!!!!!!!!!
toivottavasti jaksatte vastailla..=)!!!
moi kaikki!!
6
672
Vastaukset
- kani
Kyllä voi pitää, kunhan paikassa ei ole liian kylmä. Tilaa täytyy olla riittävästi. Seurustelusta täytyy huolehtia, koska kanit joutuvat olemaan eristyksissä ihmisistä.
- Milla
.. kannattaa lainata kirjastosta koirien nimipäivä kalenteri! Sieltä löytyy kaikkia nimiä maan ja taivaan väliltä. Onnea kanien kanssa ja muista seurustella pupujen kanssa hurjasti! Hyvä että päädyit kahteen jänöön kun niistä on sitten enämmän seuraa toisilleen, vaikka sisällä niistä olisi sinullekkin enemmän iloa!
Hauskoja hetkiä!
- santtu
kyllä kania voi pitää autotallissa,kunhan siellä ei vedä,vaikka et vetoa itte tunne,kanisi tuntee,voit laittaa sen jonnekkin korkeammalle,vaikka jonkun laatikon päälle.
Mutta toivottavasti tallissa ei pidetä autoja,kani voi pelästyä auton ääntä,ja tuleehan auton mukana kaikenlaisia kaasuja,esim. pakokaasu......
Hyvää jatkoa sinulle ja kanillesi!!!! - pupufani
Kaneja ei saa laittaa liian lähelle lämpöpatteria, muuten niille saattaa tulla lämpöhalvaus. Mielestäni autotalli ei ole kaneille paras mahdollinen asuinpaikka, mutta varmista että kanit eivät saa vetoa.
- Tiina V.
Hei vaan! Kanit pärjäävät mielestäni mainiosti autotallissa tai varastossa. Viileä lämpötila on kanille parempi, mutta vetoa kanit eivät siedä ja vilustuvatkin helposti. Jos lämpötila alkaa mennä lähemmäs pakkaslukemia, kannattaa hankkia lämpöpatteri tms.
- Miiru
lämpö ei saa laskea alle 15 astetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640