jos joku voisi autta???
olen hakemassa diesel carinaa vm 94-98.
mutta niillä mitä on eteen tullut on ajettu yli
300000km.
paljonkohan olisi kilometrejä edessä?
onko niissä ollut tyyppivikoja?
ja paljonko ne kuluttavat,kun mittarissa on jo noin paljon kilometrejä.
ja vielä olisin myymässä carina 1,6vm-89 ajettu 335000km joka on vielä hyväkuntoinen.
carina diesel 2,0 turbo???
1
201
Vastaukset
- Kölli
Tuota.. tuota...
Niin tarkoitukseni oli vain sanoa, että vissiin tuota turboa eo löydy kuin tästä viimeisen vuoden Carinoista. Vanhemmat CarinaE:t on vapaasti hengaavia. Myös välijäähdytys puuttuu käsittäkseni Carinasta, muuten toi 97 kone on sama kun Avessa (-98-00)
Mulla on Ave TD -98 ja kulutuksessa en ole huomannut ainakaan kasvua kilometrien lisääntyessä. Mun maantievoittoinen keskikulutus on 5,9l/100km ja siinä on kaikki. Talven joutokäynnit jne. Laskettu 38tkm matkalta (1 vuosi) .
Tyyppivioista en osaa sanoa, väittäisin että sellaisia ei varsinaisesti ole, mutta tuleehan yli 200tkm ajetussa autossa vastaan väkisinkin korjattavaa, kuluvien osien vaihtoa, You Know? Jarrunosia, iskaria jne.
Yli 500tkm diesel Tojotia olen tavannut, oma tavoitteeni taitaa ollaa tuollainen. Bensaveheskin kun kesti 400tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770