Pitäisi hankkia saunan pesuhuoneeseen puhallin parantamaan ilman vaihtoa. Pisti kuitenkin silmään, että PAXin puhaltimilla on suurin sallittu käyttölämpötila 35C. Tuo lämpötila ylittyy jonkin verran pesuhuoneessa katon rajassa. Onko kellään kokemuksia ko. puhaltimista. Miten toimivat "ääriolosuhteissa".
PAX puhaltimet
8
16045
Vastaukset
- Hurisija
Pax on tarkoitettu pesuhuoneisiin ym. kosteisiin tiloihin, jos sinulla on pesuhuoneessa 35 c niin kuulostaa sademetsältä. Itselläni on kyseinen tuuletin pesuhuoneessa ja toimii hyvin.
- Pauli
No kyllä kait se kylppärin lämpö nousee ajoittain helpostikin sen ylle, jos on esim sauna siinä samassa ja saunan ovi auki esim. kuivatuksen takia....
- Epäröivä
Tuo lämpötila nousee katonrajassa lähelle 40C nimenomaan saunottaessa ja varsinkin saunomisen jälkeen kun jättää saunan oven raolleen. Normaalin suikussa käynnin aikanahan ei ole mitään ongelmaa. Sehän tässä kiinnostaa, että kuinka arka puhallin on tuollaiselle lyhytaikaiselle lämpötilan nousulle. Jaksaako käydä vai laukeaako lämpörele?
- saunoja
Epäröivä kirjoitti:
Tuo lämpötila nousee katonrajassa lähelle 40C nimenomaan saunottaessa ja varsinkin saunomisen jälkeen kun jättää saunan oven raolleen. Normaalin suikussa käynnin aikanahan ei ole mitään ongelmaa. Sehän tässä kiinnostaa, että kuinka arka puhallin on tuollaiselle lyhytaikaiselle lämpötilan nousulle. Jaksaako käydä vai laukeaako lämpörele?
meillä oli paxi pesuhuoneessa, etäisyyttä noin 1.5 metriä saunanovesta, puulämmitteinen kiuas ja saunaa jälkilämmitetään muutamalla halolla ja ovi jätetään auki...tätäpä puhallin ei enää kestänyt, eikä siitä lauennut lämpörele vaan puhallin moottorin käämieneristys, nykyään sitten vaan jälkilämmitetään ja puhaltimen paikalla norm venttiili. Lämpöä ja öljykäryjä kestävä huippari olis takuuvarma konsti mutta maksaa maltaita, kun on lähinnä tarkoitettu elintarviketeollisuuteen. Tässä meidän nykyisessä systeemissä on tietty se huono puoli että poistokanavasta saattaa tulla ajoittain tulokanava kiukaan horiessa ilmaa ja saunan oven ollessa auki, toki meillä tulee omakorvausilma kiukaalle, mutta ei se ainakaan ole mitään haju tai tms. tuonut tullessaan. Perhospellillä vois tietty estää hormin väärinpäin toimimisen.
- never ever
ON KOKEMUKSIA, JUURI KOSAHTI LIPPULAIVA PAX MULTI PASSAD VUODEN JÄLKEEN, EI PYSTY KORJAAMAAN. EDELLLINEN SAMA KESTI VUODEN JA SAMA VIKA. TAKUU LOPPUU KONE HAJOAA, VOI LUOJA MITÄ SONTAA. VIKA PAXI..
- 77443ld
Niillä on viiden vuoden takuu.
- ainasaapyytää
Esim. K-rautojen oma fxa tms merkki, maksaa 20% Paxin hinnasta eikä varmaan ole suhteessa yhtä huono.
- gfdfd34535
K-raudan fxa puhaltimet ovat todella äänekkäitä ja kuluttavat sähköä 3-4 kertaa enemmän kuin Paxit ja takuu on ainoastan 1 vuosi. Itse olen yhden fxa puhaltimen ostanut ja senkin vaihdoin alle viikossa Paxiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351