...riskiä että gerbbu emo ei huolehdi poikasistaan?Viime kerralla se sai yhen poikasen,mutta se kuoli koska emo ei hoitanut sitä!!!=(
Sit yks toinen juttu,mulla on vielä tällä hetkellä 3 gerbbuu,2poikaa ja yks tyttö joka ei saa enää poikasii.
Se nuorempi uros on koko ajn sen pimun hännän päällä(jos tiiätte mitä tärkotan)!Pimu vinkuu aivan mahotto masti,ja stressaantuu siitä!miten voin lopettaa tän,muuten kuin ostamalla uuden terraarion?
Miten vähennän...
kaarina
1
206
Vastaukset
- haisu...
Erota ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754356Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112313- 1681497
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211291
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 611038
- 35946