Mitä mieltä oot tytöistä jotka pukeutuu mustiin? Meikkaa mustasti ja kuuntelee heviä?
Eli lyhyesti kysyttynä...
Mitä mieltä hevimimmeistä?
Jätkät!?!?!
16
1394
Vastaukset
- hapa
en tykkää...en ymmärrä mikä siinä mustassa niin viehättää
Voihan sitä heviä digata ilman mustaa meikkiä ja vaatetustakin - Gudd
sehän on oma mielipide. itse en tykkää. ja sun otsikostas näkyy että oot peelo!
- äääh
mitäs ne ovat jotka toisia nimittelee 'peeloiks'?
hei pelataanx peelopalloo ja silleen??111!1
vitun teini
- dan
Kyllä kelpaa oikein hyvin.
Ehkäpä siksi että itsekkin olen samanlainen. - käärmekieli
todella seksikkäitä. =)
- jätkä
hot hot hot *kuolaa*
- kierrän kaukaa
en todellakaan tykkää. musta on kamala väri ja hevi hirveetä musaa...
- Kim
niin paljon kun on jätkiä niin on eri makujakin.
jotku tykkää jotku ei.
itse olen kans "hevimimmi".- Guitar83
Ja erittäin paljon vieläpä. Tosin satun itsekin pukeutumaan lähinnä vain mustiin kuteisiin ja metalliakin tulee kuunneltua.
- JUPS!
Semmoset misut on todella nam!! Varsinki jos viel nilkkapitunen musta nahkis niin WAU!! ;)
- snub
Ei mun mielestä mustiin pukeutuminen oo kamalaa, jos sen osaa tehdä tyylillä. Mun hyvä ystäväni alkoi juuri pukeutua pelkkiin mustiin ja pakko sanoa ettei se ole pahan näköistä. Mun mielestä kuitenkin se, että meikkaa vahvalla mustalla meikillä on kamalan näköstä. Ja varsinkin jos siihen liittää yliampuvan mustiksi värjätyt hiukset.
Tietysti se mustiin pukeutuminen riippuu ihan ihmisestä. On mustiin pukeutuvia ihmisiä, jotka osaa tehdä sen tyylillä omaan ruumiisen sopivaksi ja jotka näyttää hyvältä. Ja on ihmisiä jotka yhtäkkiä keksii "mä haluan pukeutua mustiin ja olla hevari" jotka tunkee väkisin jotkut omaan vartaloon epäsopivat vaatteet ja alkaa kuunnella vain "uuden lookin" takia heviä. Siis riippuu ihan siitä, osaako sen tehdä tyylillä. Eikä riipu siitä minkälainen vartalo on, koska jokainen voi löytää jotain/jonku spesiaali vaatteen, joka kruunaa koko komeuden.
Toivottavasti tosta tajus jotain.- black
Tytöillä musta tai räväkkä meikkaus on iso plussa.
Mitä enemmän meikkiä sen paremmin, näyttää rajulta ja räväkältä, nam.
Samoin musta tukka. Tosin blonditkin ovat upeita.
- black
Hevimimmit ovat UPEITA.
Mustat vaatteet nam. Varsinkin musta nahka on todella upeaa.
Sitä toki voi muutkin pitää kuin "hevarit".
Eli eikun ostamaan nahkahousut ja pitkä nahkatakki.
Prätkärotsitkin ovat upeita. - Xelectius
No siis mikäs siinä, mutta siellä pään sisällä pitää olla kaksinkerroin älyä. Vittu joku peelo hevari, huh. Sanotaaanko, että taiteelliset havari. Niissä on jotaki.
- leatherboy
Metallimimmit ovat tosi upeita.
Mustat vaatteet, musta meikki, upeaa. - takku
oikeat metallitytöt ovat ihan kauniita siinä missä muutkin tytöt,mutta nykyään ei näe muuta kuin niitä wannabe-metallityttöjä jotka laittavat kajaalia paksusti ja värjäävät hiukset mustiksi ja ovat sitten mielestään niin hellvetin kovia.
niille lähinnä nauretaan,säälittäviä yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070