Mä olisin tosi kiitollinen jos viittisitte vastata tähän mun ongelmaan:
(Mun täytyy eka hoitaa tää valituspuoli :) )
No, mun ongelman nimi on yx "Sini". Se OLI mun yx kaveri joskus muinoin mut nyt se on ihan outo. Se yrittää pilata mun ja mun bestiksen "Maaritin" välit, esim. se yrittää kokoajan erottaa meitä toisistamme.Maarit ei tykkää siitä Sinistä yhtään, koska Sini on niin omistushalunen.
Sini taas luulee et Maaritin mielest Sini on Maaritin bestis vaikka se kyl tietää et mä oon Maaritin bestis ja Maarit mun. No, oikeestaan koko "ongelma" alko viime vuonna ku olin seiskalla ja Maarit&Ärsyttävä Sini oli kuudennella. Maarit sano mulle et se on kuudennen luokan Sinin kaveri et Sini ei joutuis oleen yksin. Viime keväänä maarit ja Sini teki ns. diilin, et ku ne menee yläasteelle, nii Maarit on sit mun kans, ku Sinillä on kavereita yläasteel. No, nyt ku ne molemmat on seiskal, niin heti kujn menen johonki Maaritin kaa kahdestaan, vaix kauppoihi välkillä, niin Sini tulee
a) mukaan
tai
b) repii Maaritin pois mun luota väkisin.
mun käsityksen mukaan se on mustasukkainen, vaikka kokoajan Sini ite hylkää Maaritin.
Sinillä on paljon muita hyviä kavereita ja sen oma bestis, mut mä en tajua mix sen pitää pilata muidenki ystävyyssuhteet. Ehkä sen ja sen bestiksen "Siirin" kans ei oo samanlaista bestissuhdetta ku mulla ja "maaritilla", ja se on niin kateellinen et yrittää sit pilat muidenki ystävyyssuhteet ku omat ei toimi.
No, siinäpä se oliki ja nyt niitä kyssiä johka saisitte vastata jos vaan jaksatte ton mun "yksinkertaisen" selostuksen jälkeen:
1) Mitä asialle vois tehä? Siis että "Sini" ei "tunkis" mun ja "Maaritin" väliin?
2) Miten sen vois sanoo Sinille hienovaraisesti nii et se tajuis jättää meidät rauhaan????
3)Miten sen sais lopettamaan mun haukkumiseni? Mä en oo tehny sille mitää pahaa/haukkunu sitä!!!
KIITOSKIITOSKIITOS!!!!!!!!!!
LUKEKAAS!!!
Babe
3
265
Vastaukset
- *witch*
no, ehkä sun pitäis yrittää olla sen sinin kans ja saada se sun kaveriks....vaikka se voi olaa vähä tungettelemista...
- elina
Ymmärtäisin, mikäli olisit huolestunut siitä kuinka merkityksetön tekstisi on.
- jooh
teinixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x x x xxx x x x xx xxx hui kiesus ku oli äksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286