Onko kenelläkään kokemusta paljonko suhteellisen yksinkertainen ruokatarjoilu 80 ihmiselle (ilman viinoja) maksaa, jos osan ruuista tekee itse? miten pitopalvelut/ruokapaikat suhtautuvat siihen, jos itse tekee osan ruuista?
ruokien hinta 80 ihmiselle?
4
1605
Vastaukset
- dhg
16 euroa per naama (arvio alakanttiin). Eli 80*16euroa = 1280 euroa. Usein lapset pääsevät puoleen hintaan.
Voit tehdä osan ruoista itse. Ei pitäisi haitata. - Tuore vaimo
Meidän häissä oli 15 ruokalajia leivät ja vieraita 100. Hintaa tuli n. 25€/hlö. Tähän ei ole laskettu viinoja (viinat n.300) eikä hääkakkua (n.200). Sitä en tiedä miten pitopalvelut suhtautuvat siihen että itse tekee osan mutta kysymällä se selviää. Meillä oli häät hotellissa jossa myös ruoat tehtiin ja itse teimme vain yhden ruokalajin itse ja se oli ok. Soittele ja vertaile hintoja, huomaat että pitopalveluilla on todella suuria hintaeroja.
Onnea häiden valmistelussa! - missä vastaukset
että kaksi vastausta mutta en näe yhtään
- Pihalla...
Mitä tarkoitat viestilläs??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805