Koettelemus

Mannermaa

En tiedä miten kirjoittaminen onnistuu mutta katotaan. Vuosi sitten luin että paljon nestettä nauttimalla voi saada paremman yleiskunnon.
Otin oppia ja join tuttavan tarjoamaa nestettä paljon. Teimme sopimuksen että ostaisin tätä juomaa häneltä suurissa erissä ja minä join join ja join. Mutta jo muutaman kuukauden päästä ulosottomies koputteli ovelle enkä oikein ymmärtänyt hänen asiaa. Minusta tuntui että kaikki alkoivat puhua jonkin tapaista salakieltä ja nekin tunnot alkoivat olla viimeisiä tuntoja. Kun kolme kuukautta nestekuuria oli jo takana en tuntenut yhtään mitään, en edes ystäviä. Elämäni merkitys alkoi hiipua kunnes sain sisäiseltä minältäni viestin. "Ole valpas kuomaseni, saat uusia ystäviä hyvinkin pian". Sammassa hetkessä sisään astuin useita pieniä miehiä, mutta he vain seisoivat ja olivat hiljaa. Pienet miehet alkoivat kuitenkin rasittaa minua ja "tuntui" kuin olisin menettämässä kehoni hallinnan näille miehille. Eräänä aamuna minä heräsin "horroksesta"
tai niin ainakin luulin. Ihmettelin kuinka nämä pienet miehet olivat kasvaneet normaaliin kokoon.
Miehillä oli uudet valkeat puvut ja he toivat valoa minun elämään joka oli ollut kateissa noin vuoden. Olen nyt ollut heidän vankina pienessä huoneessa jossa on mukavat pehmusteet. Olen miettinyt että se neste taisi olla jotain salaista ulkoavaruuden olentojen valmistamaa. Viisipäivää sitten sain oikeuden käyttää heidän tietokonetta jotta tuntisin oloni kotoisaksi.
Olen varma että saan vapauden pian ja että olin osa jotain tärkeää koetta, ihmisten tulevaisuuden kannalta.

11

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcel

Tyypillisin juttu mitä olla voi!

Luovuutta peliin!

• OnniManni

Arttu pyöreän pöydän ritari, voitti 88 kamppailua saavuttaakseen kunnian. Hän oli ollut opetuksessa 8 vuotta ja viimeinen vuosi edessä päin. Artun uusi lemmikki toi iloa hänen elämäänsä ja se oli marsu.

• Marcel
        OnniManni kirjoitti:

Arttu pyöreän pöydän ritari, voitti 88 kamppailua saavuttaakseen kunnian. Hän oli ollut opetuksessa 8 vuotta ja viimeinen vuosi edessä päin. Artun uusi lemmikki toi iloa hänen elämäänsä ja se oli marsu.

Kahdeksanvuoden kuluttua Marsulla oli kahdeksankymmentä kahdeksan poikaa, joille tuli kova nälkä. Alkupaloiksi he söivät OnniMannin.
        Eiväthän siitä vatsat täyttyneet, sillä OnniMannonen oli tyhjää täynnä.

Marsulauma söi myös "O.Mannosen" kaikki muut nimimerkit ja lisää odottelevat hymyssä suin.

• jaana
        Marcel kirjoitti:

Kahdeksanvuoden kuluttua Marsulla oli kahdeksankymmentä kahdeksan poikaa, joille tuli kova nälkä. Alkupaloiksi he söivät OnniMannin.
        Eiväthän siitä vatsat täyttyneet, sillä OnniMannonen oli tyhjää täynnä.

Marsulauma söi myös "O.Mannosen" kaikki muut nimimerkit ja lisää odottelevat hymyssä suin.

Tämä saattaa "vähän" poiketa edellisestä asiasta.

Tulin tänne kysymään että jos kuvailisit sitä, miten haet sielumuistista tietoa. En tarkenna kysymystä enempää. Jos meinaat vastata jotenkin "no se vain"-henkisesti niin pyydän vielä yksityiskohtaisempaa kuvailua. Ja minkälaista tietoa on helpoin hakea, minkälaista vaikeampi?

Kysyn mielenkiinnosta kun olen itse tuohon päässyt käsiksi, pikku hiljaa mutta kuitenkin =)

• Marcel
        jaana kirjoitti:

Tämä saattaa "vähän" poiketa edellisestä asiasta.

Tulin tänne kysymään että jos kuvailisit sitä, miten haet sielumuistista tietoa. En tarkenna kysymystä enempää. Jos meinaat vastata jotenkin "no se vain"-henkisesti niin pyydän vielä yksityiskohtaisempaa kuvailua. Ja minkälaista tietoa on helpoin hakea, minkälaista vaikeampi?

Kysyn mielenkiinnosta kun olen itse tuohon päässyt käsiksi, pikku hiljaa mutta kuitenkin =)

Moi Jaana!
        Jos mentäisiin hieman "vakavampiin" aiheisiin taas välillä.

Tässä vuosien varrella olen meditoimalla koettanut vain päästä niin syvälle itseeni, kun mahdollista.
        Sen jälkeen on ikään kuin kanava auennut. Se toimii siten, että kun joku esittää kysymyksen, niin vastaus tulee sieltä sisimmästä, avautunutta reittiä ilman sen kummempia meditointeja. Ehkä hieman täytyy kuitenkin Egoa siirtää syrjään.

Tällä hetkellä ei sen kummempaa tekniikkaa tarvita.

• jaana
        Marcel kirjoitti:

Moi Jaana!
        Jos mentäisiin hieman "vakavampiin" aiheisiin taas välillä.

Tässä vuosien varrella olen meditoimalla koettanut vain päästä niin syvälle itseeni, kun mahdollista.
        Sen jälkeen on ikään kuin kanava auennut. Se toimii siten, että kun joku esittää kysymyksen, niin vastaus tulee sieltä sisimmästä, avautunutta reittiä ilman sen kummempia meditointeja. Ehkä hieman täytyy kuitenkin Egoa siirtää syrjään.

Tällä hetkellä ei sen kummempaa tekniikkaa tarvita.

Käykö sulle tai onko käyny joskus aikaisemmin niin, että jotain tuli "sieltä" mieleen, ja sitten se ajatus meinas karkaa kesken kaiken ja se piti esim. äkkiä kirjottaa ylös, ja sitten jos sai pari muistisanaa ylös niin niiden avulla sai vedettyä sitten koko ajatuksen sieltä?

• Marcel
        jaana kirjoitti:

Käykö sulle tai onko käyny joskus aikaisemmin niin, että jotain tuli "sieltä" mieleen, ja sitten se ajatus meinas karkaa kesken kaiken ja se piti esim. äkkiä kirjottaa ylös, ja sitten jos sai pari muistisanaa ylös niin niiden avulla sai vedettyä sitten koko ajatuksen sieltä?

No enemmänhän niitä tulisi talteen kirjoitella, mutta luotan siihen, että tieto tulee tarvittaessa uudestaan.
        Kyllähän jonkin muistisanan nostaminen ohjaa oikeaan suuntaa siinä syvässä ketjussa, joka johtaa sinne maailmankaikkeuden tietopankkiin.

Täytyy vain pitää se oma mieli pois sotkemasta, eli pyrkiä kohti absoluuttista "totuuden ääntä". Mieli koettaa aina selitellä asioita omaan, itselleen sopivaan väärään suuntaansa.
        Tulee olla valmis ottamaan "totuus" vastaan, vaikka se kuullostaisikin ehkä ikävältä. Se on vain mielen mielestä ikävä.

Kun pitäytyy "totuudessa", ei voi hävitä.

• jaana
        Marcel kirjoitti:

No enemmänhän niitä tulisi talteen kirjoitella, mutta luotan siihen, että tieto tulee tarvittaessa uudestaan.
        Kyllähän jonkin muistisanan nostaminen ohjaa oikeaan suuntaa siinä syvässä ketjussa, joka johtaa sinne maailmankaikkeuden tietopankkiin.

Täytyy vain pitää se oma mieli pois sotkemasta, eli pyrkiä kohti absoluuttista "totuuden ääntä". Mieli koettaa aina selitellä asioita omaan, itselleen sopivaan väärään suuntaansa.
        Tulee olla valmis ottamaan "totuus" vastaan, vaikka se kuullostaisikin ehkä ikävältä. Se on vain mielen mielestä ikävä.

Kun pitäytyy "totuudessa", ei voi hävitä.

Tämä on totta! Mä koetin keksiä kerran termiä sille, kun "sieltä" tuleva tieto törmää johonkin niin syvälle imeytyneeseen mielen rakenteeseen, ettei HUOMAA sitä, tieto vääristyy vähän muttei voi tehdä sille mitään kun ei huomaa (vielä) sitä rakennetta mikä siellä on...jos keksit hyvän sanan niin kerro pois. Juuri noissa kohdissa mielen sotkeminen on vaikea estää.
        Vaan on tähän yksi lääke joka voi auttaa. Kilauta kaverille.

• Marcel
        jaana kirjoitti:

Tämä on totta! Mä koetin keksiä kerran termiä sille, kun "sieltä" tuleva tieto törmää johonkin niin syvälle imeytyneeseen mielen rakenteeseen, ettei HUOMAA sitä, tieto vääristyy vähän muttei voi tehdä sille mitään kun ei huomaa (vielä) sitä rakennetta mikä siellä on...jos keksit hyvän sanan niin kerro pois. Juuri noissa kohdissa mielen sotkeminen on vaikea estää.
        Vaan on tähän yksi lääke joka voi auttaa. Kilauta kaverille.

No otetaan esimerkki.

Sinulla on kova nälkä ja näet pupun kurkistavan pensaasta. Käyt seuraavan keskustelun sisimpäsi kanssa:

Jaana: onko okei, jos mä ammun sen?
        Sisin: ei.
        Jaana: No mutta kun on nälkä, eikä ole muutakaan.
        Jaana: Kaikki muutkin tekee niin.
        Jaana: Rakas Jumala, tiedän, että sinä sallit sen.

No niin. Mitä Jaana kuuntelee ja toteuttaa käytännössä?
        Minää, kuviteltua Jumalaa, vai sisäistä tietoa?

• jaana
        Marcel kirjoitti:

No otetaan esimerkki.

Sinulla on kova nälkä ja näet pupun kurkistavan pensaasta. Käyt seuraavan keskustelun sisimpäsi kanssa:

Jaana: onko okei, jos mä ammun sen?
        Jaana: No mutta kun on nälkä, eikä ole muutakaan.
        Jaana: Kaikki muutkin tekee niin.
        Jaana: Rakas Jumala, tiedän, että sinä sallit sen.

No niin. Mitä Jaana kuuntelee ja toteuttaa käytännössä?
        Minää, kuviteltua Jumalaa, vai sisäistä tietoa?

Nonni, kiitos opetuksesta. Riippuu vähän jaanasta, tämä jaana yrittää pitää jaanansa kiinni ja kuunnella sisintä. En yritäkään väittää että olisin siinä hyvä.

• Marcel
        jaana kirjoitti:

Nonni, kiitos opetuksesta. Riippuu vähän jaanasta, tämä jaana yrittää pitää jaanansa kiinni ja kuunnella sisintä. En yritäkään väittää että olisin siinä hyvä.

Eihän meistä kukaan siihen pysty joka tilanteessa. Täysin tietoinen "ihminen" kyllä pystyy ja ihmiskunnan tietoisuus on nousussa koko ajan.

Jokainen on täydellinen sellaisena kuin hän tällä hetkellä on.

Eläminen marsuna on myös joskus melko vitsikästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe