Me miehet teitä kaivataan

hasr

Olen kiertänyt maailmaa niin idässä kuin lännessä, euroopasta puhumattakaan ja missään muualla ei ole vastaavaa toimintaa kuin suomessa. Nainen ravintolasta ja panemaan, vain huoratalot toimivat maailmalla näin... suomessa kaikki ravintolat ja suuri osa suomalaisista naisista. Kuukauden lomailtuani ja useita kertoja ravintolassa ollessani naiset jopa ehdottavat suoraan seksiä. Tasa-arvo näköjään merkitsee suomalaiselle naiselle samaa kuin että hän voi tehdä aloitteen sänkyhommiin lähdöstä. Sääli, moni kaunis asia katoaa... Muualla Euroopassa todella vaikea löytää paikkaa josta ekana iltana lähtisi naisen kanssa suoraan jatkoille ja sänkyhommiin, on tää suomenmaa sellainen huoratalo ettei täällä muuta tarvitakkaan.
Tulee mieleen Tapani Kansan laulu... "Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin..."
-Me miehet teitä kaivataan...-

4

3920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      jos nainen tekee aloitteen, niin ei se siitä huoraa tee...tai ehkä teki joskus 30v sitten.

    • Nainen

      Niinpä! Et sinä ravintoloista, etkä kuppiloista mitään kaunista suhdetta varmaan löydäkkään. Me "kiltit" naiset olemme jossain muualla.

    • jonne

      Kyllä on taas juttua...

      Mikä helvetti tuossa tasa-arvossa muka on sitten tuollaisenaan vikana?? Miksi nainen ei muka saisi käyttäytyä kuin mies myös aloitetilateessa? Jiihaa ja machokulttuurit kunniaan vai? Nainen hellan eteen ja ekakerta hääyönä - siinähän sitä olisi sitten kiva huomata hääyönään, että on sitoutunut armottomaan Lahnaan.

      Mikä muka olisi vikana jos nainen iskisi. Olen noissa tilanteissa ainakin itse ollut lähinnä imarreltu, enkä voivotellut kuinka naiset ovat huoria. Mikä vika muka siinä on, että nainen harrastaisi yhden illan juttuja siinä missä mieskin??

      Itselläni on parhaat jutut alkaneet kaikki yhden yön jutusta josta onkin venynyt vuosia kestänyt yhdessäolo ja viimeisin jatkunee aina hautaan asti.

    • Mies

      Mulla on samanlaisia kokemuksia.

      Missään maailmassa ei saa ilmaiseksi pillua, niin kuin Suomessa. Muualla se maksaa. Suomessa se on ilmaista.

      Suomalaiset naiset ovat avuliaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe