CS:n Puutteet

[LIC] Evil Eye of-orms-by-gore

Mun mielestä Counter Strikeä hehkutetaan ihan liikaa. mun mielestä se on ihan paskasti toteutettu peli esim. jos on paljon pelaajia servulla on tosi kivaa venaa et kaikki muut on kuollu ja sit taas alkaa sama LYHYT sessio uudestaan. Ja ne ukkelit on fysiikaltaan tosi urpon näkösiä ja aseitten äänet on tosi perseestä. Ymmärrän toki että onhan se jo vanha peli mutta luulis et päivityksillä noikin jutut ois voinu korjata... siksi suosittelenkin kaikille FireArmssia joka on ehdottomasti paras moninpeli modi half-lifeen siinä sentään jos kuolee syntyy melkein heti uudestaan ja taas pääsee mätkii vihollisia turpiin. Mutta parasta Firessä on realistiset aseet, hyvä fysiikka/grafiikka, äänet ja hyvin toteutetut pelaaja tilastot jotka melkein löytyy joka servulle. Itse kuulun [LIC] klaaniin ja pelaaan päivittäin. ps. suosittelen näitä servereitä: Six feet under(suomalainen), Tracy's Trailer park(jenkki), jolt.uk(GBR). Tervetuloa pelaamaan! =)

8

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dark Hunter

jos on hyvä pelaaja niin ei kuole aina heti.. Counter Strike on vitun hyvä peli!

• ?!?

Samaa mieltä...opettelis pelaa :P

• hehe
        ?!? kirjoitti:

Samaa mieltä...opettelis pelaa :P

hehe siis toi on niin tyhmää ku syntyy heti uudestaan koska joku yksin kertasesti camp spanwaa ni tosi hauskaa ja sitä paitsi sitku tulee CS:CZ (condiotion zero) niin kaikki muut nettipelit jää kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaas taakse

• jghkfg

Mielestäni FireArms on ehkä jopa turhan realistinen. Pilkuntarkka realismin mallinnus ei ole Counter-Striken valtteja.
      "Viihtymässähän tässä vain ollaan."
      -Joku Pelit-lehdessä

• Joona

Joskus pelasin Firearmsssia ihan fiiliksissä, mutta sitten tuli n. puolen vuoden tauko. Sitten imutin Firearmssin uusimman version ja oli kyllä peli vähän muuttunut. Ukot söi luoteja niin maan perkeleesti ja omasta mielestäni olin joskus jopa hyvä pelaaja, mutta nyt roikuin listan hännillä. Eipä tuo uusi versio minua viihdyttänyt, joten nykyään pelaankin Day Of Defeattia. Kyllä se mielestäni hakkaa Firearmssit ja Counter-Striket.

• [LIC] Godraz

Jep jep eli suomes CS eikä FA oo ikinä nähnykkään realistista (Raven shield ja muut Rainbow six sarjan pelit on ehkä parhaita jos sitä hakee.) CS:ää en oo pahemmin pelannu mutta FA on aika pätevä joten siinä pysyn... senverran kännissä että muuta en viitti sanoa eli pitäkää hausaa mitä ikinä pelaattekaan...

• [LIC] Evil Eye of-orms-by-gore

katos, katos siekin tänne eksyit... oot kyl ihan oikees Raibow Six ainakin mun mielestä vaikuttaa ihan loistavalta peliltä, mut en ole vielä ehtiny opetella sitä kun kun tulee aina tota fireä tykitettyä. Tänään vois taas vaihteex mennä Wirelessiin tykittää tuuppa sinne...

• kikkoman

etsä kuole jos oot hyvä pelaan mut sä oot täys paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe