Lapsettomuuspalstalla jo olenkin käynyt, mutta kaipa sitä ikuiseksi vauvakuumeilijaksikin voi ilmoittautua..meidän kohdalla nyt on vaan niin että kakkosen teossa on hiukan vaikeuksia, joten kuumeiltu on jo kauan ja voi olla että kuumeillaan vielä lisääkin ilman tulosta..no kuitenkin kaikesta huolimatta, hei vaan kaikille muille kuumeilijoille täällä!!!
Ilmoittaudun vauvakuumeiseksi..
3
280
Vastaukset
- Niina :)
Ja toivotaan,että pian tärppäisi. :)
Tärppi onnea paljon. :) Ja kyllä se sieltä tulee vielä odota vaan kun yksi on tullut niin eiköhän sieltä vielä toinenkin tule omalla ajallaan.:)- Helinä
Tässä alkaa mulla pian hormonikuuri, joten toiveet taas hiukan korkeemmalla..just olen lähdössä sitä keltarauhashormonia apteekista hakemaan..lääkäri arveli että munasolulla olisi vaikeuksia kiinnittyä mun kohdun limakalvoon, joten tämän pitäs nyt sit auttaa..
- Niina :)
Helinä kirjoitti:
Tässä alkaa mulla pian hormonikuuri, joten toiveet taas hiukan korkeemmalla..just olen lähdössä sitä keltarauhashormonia apteekista hakemaan..lääkäri arveli että munasolulla olisi vaikeuksia kiinnittyä mun kohdun limakalvoon, joten tämän pitäs nyt sit auttaa..
että auttaa ja toivon, että tärppää.:)
Paljon tärppi onnea.:)
Itse en oikein tiedä noista erilaisista lääkkeistä kun en itse käytä ainakaan vielä, kun yritystä on vasta nyt toinen kierto e-pillereiden jälkeen nyt vaan odottelen kun mies kotiutuu intin kertausharjoituksista ja päästään touhuamaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978