Eilen aloitin mielenkiinnosta Castenedan kirjan toinen todellisuus lukemisen. Pääsin läpi vain pari ensimmäistä lukua.
Yöllä näin kummaa unta. Yksi lähteystyöntekijä tuli minua vastaan ja kertoi vievänsä suurta kattilaa kannibaalille ihmisten höyrytykseen. Seuraavassa hetkessä olin kulkemassa tämän kannibaalin talon ohi, hän tuli minua vastaan. Hänellä oli muutama sulka hiuksissa ja intiaanipiirteet. hän oli erittäin selväpiirteinen ja hänestä kumpusi uhkaa.
Kannibaali katsoi minua suoraan silmiin ja sanoi
suunnilleen "alibula ylubuli aganatchaka bandha"
Tämä voimistui toistui, samalla hänen ympäriltään alkoi kuulua heimon rummutusta ja tahditusta.
Käännyin pakoon ja menin erään kanssani samalla ala-asteella olleen pojan kotiin, mies seurasi minua ovelle saakka hitaasti, ei päässyt sisään.
Söimme lounasta, kuten normaalisti, enkä kyennyt kertomaan kenellekään, mitä minulle oli sattunut.
Olin omassa lapsuudenkodissani turvassa, kun heräsin.
Minua jäi kummastuttamaan muutama seikka. Olin erittäin ahdistunut, kun heräsin, vaikka unessa olin jo päässyt turvaan. Ihmeellistä oli myöskin unen hahmon selvyys ja uhkaavuus, ensimmäinen kerta, kun näen unessa joka piirteen ja äänen noin selvästi.
Onkohan täällä ketään, joka tietäisi unista tai muusta..?
castaneda-uni?
4
428
Vastaukset
- Yogi
UDDIYANA BANDHA = It is a fundamental technique, used for increasing the sexual energy and for conducing it to the superior levels of our being: will, affection, intuition, mental and spiritual level. It stimulates the will, the courage, self-confidence; it gives you lucidity and calmness.
http://sivasakti.com/articles/yoga/uddiyana-bandha-art07.html- aragorn
...ja taustalla soi jännitysmusiikki.. tadaa...!!
- Nymfopoika
Sinä itse olet uniesi paras ymmärtäjä. Sinähän niitä itsellesi näytätkin.
Jos olisin itse nähnyt tuollaisen unen, pitäisin tuota vaikuttavaa olentoa itseni tiedostamattomia osia kuvaavana symbolina; niiden osien jotka kulttuurisidonnainen minäkuva on unohtanut, ja joiden muistaminen johtaisi vallitsevan minäkuvan murtumiseen ja todellisemman itsen esiinastumiseen.- niisku
Minulle tuli sellainen olo, etä pitäisi pysyä erossa tämän kaltaisista jutuista. Tulkintasi on hyvä, unikuva oli niin uhkaava, että voisi enteillä minäkuvan murtumista, jos syvemmälle asioiden mietiskelyyn lähtisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754