Siis nyt jeesatkaa äkkiä. Mun tyttöystävä lupasi että huomenillalla olis jotain kivaa tarjolla (sex sex!) Ja mä sitten ajattelin treenata kortsun käyttöä etten sitten ryssi tilanteen aikaan. Mutta siinäpä huomasin sitten että mulla on liian iso elin. Mistä löytäisi isompia kortsuja? Olen kokeillut näkkiä ja kukkaa ja mehiläistä, mutta nämä ovat liian pieniä, pallit eivät kerta kaikkiaan mahdu sisään!
Apua!
7
946
Vastaukset
- Mikko
Joo, tämä SAMA viesti pyöri tällä palstalla kolme kuukautta sitten. Olet ilmeisesti sama henkilö ja nyt vähintäänkin uskottavuutesi meni pois kokonaan. Voin sinulle sanoa, etteivät tämän palstan lukijat niin hyväuskoisia aina olekaan. Tämäntyyppiset provosoinnit osaamme välttää.
Ketään ei usko tuota paskaa enää.
Joten menehän ja luo itsellesi järkevämpää tekemistä. Tuo on nimittäin jonkun verran säälittävää. - luomu
paljaalla tuntuu paremmalta.
- Minä vaan...
Hei toi on jo wanha!! keksi jotain uutta ja omaperäistä...
...joku muu on kertonu meille saman jutun jo 2 kertaa.. ja jos ei ite älyä miten sitä käytetään niin ei kannata käyttää..tosin silläkin on omat haittavaikutuksensa...- jepjep
Vain 2 kertaa kerrottu? Vähällä ootte päässyt :D
- Minä
EI PALLEJA KORTSUN SISÄÄN LAITETA!!!
Varmasti näkki,kukka ja mehiläisestä löytyy sopiva,kunhan muistat,että ÄLÄ PALLEJA YRITÄ LAITTAA KORTSUUN!!! MUISTA LUKEA JA KATSOA OHJEET KORSUPAKKAUKSESTA!!!
Onnea yritykselle. - jätkä18
Mihin tää koulun seksivalistus on taas menossa! Ei niitä kasseja sinne kortsun sisälle työnnetä! Luuletko et siittiöt hyppii pussien läpitte kohtuun... jumalauta..
- minä
kun et provoa tunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318