Sekö että Kolmen Sepän patsaan sepät iskevät vasaroillaan koska ohi kepsuttelee alle 17-vuotias neitsyt vai se että sätistä löytäisi yhdenkin rehellisen ihmisen?!
Kumpi on todennäköisempää
9
995
Vastaukset
- Padawan
..jälkimmäinen on todennäköisempää ainakin minun kokemusten perusteella.
- sätissä
rehdimpää porukkaa ne jotka juttelee enemmän ylessä. Niillä taitaa olla maltillinen haku päällä. Ne jotka tunkee suoraan privaan on eenempi niitä peenvonkkuja.
- kaappikello
sätissä kirjoitti:
rehdimpää porukkaa ne jotka juttelee enemmän ylessä. Niillä taitaa olla maltillinen haku päällä. Ne jotka tunkee suoraan privaan on eenempi niitä peenvonkkuja.
mikä yleistys!!!
- hhmmm
en koskaan ole ymmärtänyt miks täällä pitäs valehdella... kuka siitä hyötyy?? ...itsensä pettämistä se on..
- tuumailija
iskee ohi...koordinaatio pettää.
Kumpiakin on paljon.
Onko rehellisyys sitä, että paljastaa itsensä vai sielunsa.
Nooh mietitään. - nainen
Kyllä sätistä löytyy rehellisiä ihmisiä.Kaikki riippuu Sinusta itsestäsi...niin metsä vastaa kun sinne huutaa....eikö vaan?!
- Rehellinen Nainen
kaikki suinkaan itsestä johdu.Minä olen ollut jo vuosia eri chateissa ja joka kerta rehellisesti asiani kertonut juuri niin kuin ne ovat.Silti minulle on valehdeltu suut ja silmät täyteen.On niin helppo toisella kertaa jututtaa toisella nikillä ja hups,aivan eri tarinan kuulee valtaosalta chattaajia.Näin ikävästi on asiat.
- naineN
..... monta umpirehellistä ihmistä maailmasta löytyy?
- pettynyt
kysymys on siitä kun monet eivät näytä tuntevan pienintäkään pistoa siitä että suunnilleen kaikki mitä esittävät on valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088