>>Miten voittaa sen Dark Yojimbon ?>Mistä sais ostettua sen FFX :n Soundtrackit ?
Mun oma FF sivu joka ei ole vielä valmis
http://www.angelfire.com/pro/ff0
Jos menette sivulleni niin voisitteko kirjoittaa
vieraskirjaan
(Downloads paikassa (sivullani) on paljon imuroitavaa )
Myös kommentit ovat tervettulleita
ja ehdotukset myös
Miten voitetaan...
5
197
Vastaukset
- Dark Hunter
Se pitää muistaakseni voittaa 4 tai 5 kertaa peräkkäin(en muista ihan varmaks).. mä ainakin kehitin äijiä aika helvetisti.. animan oblivion ja magus sistersin delta attack on myös aika hyödyllisiä. mä taistelin sitä vastaan auronilla, tiduksella ja yunalla. mulla oli kaikil äijil siin vaihees joku yli 50000 hp, Att. Def.jne. 255 ja ne iski osuessaan 99999... siihen on kyl vaikee osuu ellei statsit oo hyvät.. kannattaa kans pitää auto-lifet ainakin paril äijäl koko ajan päällä.. niin ja alussa kandee heittää haste kaikil äijil, et saat vuorojakin. Sit aina kun se meinaa heittää Zanmaton, ni ota Aeon kehiin. Joo, siinä joitakin neuvoja:)
- Dark anima
Mulla on parempi tapa.
Heti tappelun alussa sull pitäis olla eniten rahaa kun koko pelissä voi olla. Sitten otat yojimbon ja annat sille jonkin sekalaisen summan esim: 396428 ja toivot parasta. Yojimbosi saattaa käyttää zanmatoo ja dark yojimbo saa turpaan. Mutta kuten Dark hunter sanoi kannattaa varautuu uusiin kamppailuihin sen kanssa.
Onnee Dark yojimbon pieksemiseen. :) - Dark Hunter
Dark anima kirjoitti:
Mulla on parempi tapa.
Heti tappelun alussa sull pitäis olla eniten rahaa kun koko pelissä voi olla. Sitten otat yojimbon ja annat sille jonkin sekalaisen summan esim: 396428 ja toivot parasta. Yojimbosi saattaa käyttää zanmatoo ja dark yojimbo saa turpaan. Mutta kuten Dark hunter sanoi kannattaa varautuu uusiin kamppailuihin sen kanssa.
Onnee Dark yojimbon pieksemiseen. :)Noi neuvot oli lähinnä tarkoitettu D Yojimbon hakkaamiseen ilman Zanmatoa.. Mä ainakin pieksin kaikki D aeonit ilman sitä... Sekä Penancen ja Nemesiksen.. Mutta kyllä sen Zanmatolla helpommin hakkaa:)
- Aeris
Ja minä kun luulin, ettei sitä kuulukkaan voittaa!=D Mitä siitä saa palkinnoksi jos sen voittaa? Entä ootteko voittanu niitä muita?
- Dark Hunter
Sit ku oot voittanu kaikki D Aeonit niin pääset tappelee Penancee vastaan. mutta toisin kun jotkut väittää penance ei ole pelin pahin vastus. vaan Nemesis... Sen kun pieksee hakkaamalla ni on hyvä!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286