Miten voitetaan...

Cheaterking

>>Miten voittaa sen Dark Yojimbon ?>Mistä sais ostettua sen FFX :n Soundtrackit ?

Mun oma FF sivu joka ei ole vielä valmis
http://www.angelfire.com/pro/ff0
Jos menette sivulleni niin voisitteko kirjoittaa
vieraskirjaan
(Downloads paikassa (sivullani) on paljon imuroitavaa )
Myös kommentit ovat tervettulleita
ja ehdotukset myös

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dark Hunter

Se pitää muistaakseni voittaa 4 tai 5 kertaa peräkkäin(en muista ihan varmaks).. mä ainakin kehitin äijiä aika helvetisti.. animan oblivion ja magus sistersin delta attack on myös aika hyödyllisiä. mä taistelin sitä vastaan auronilla, tiduksella ja yunalla. mulla oli kaikil äijil siin vaihees joku yli 50000 hp, Att. Def.jne. 255 ja ne iski osuessaan 99999... siihen on kyl vaikee osuu ellei statsit oo hyvät.. kannattaa kans pitää auto-lifet ainakin paril äijäl koko ajan päällä.. niin ja alussa kandee heittää haste kaikil äijil, et saat vuorojakin. Sit aina kun se meinaa heittää Zanmaton, ni ota Aeon kehiin. Joo, siinä joitakin neuvoja:)

• Dark anima

Mulla on parempi tapa.
        Heti tappelun alussa sull pitäis olla eniten rahaa kun koko pelissä voi olla. Sitten otat yojimbon ja annat sille jonkin sekalaisen summan esim: 396428 ja toivot parasta. Yojimbosi saattaa käyttää zanmatoo ja dark yojimbo saa turpaan. Mutta kuten Dark hunter sanoi kannattaa varautuu uusiin kamppailuihin sen kanssa.

Onnee Dark yojimbon pieksemiseen. :)

• Dark Hunter
        Dark anima kirjoitti:

Mulla on parempi tapa.
        Heti tappelun alussa sull pitäis olla eniten rahaa kun koko pelissä voi olla. Sitten otat yojimbon ja annat sille jonkin sekalaisen summan esim: 396428 ja toivot parasta. Yojimbosi saattaa käyttää zanmatoo ja dark yojimbo saa turpaan. Mutta kuten Dark hunter sanoi kannattaa varautuu uusiin kamppailuihin sen kanssa.

Onnee Dark yojimbon pieksemiseen. :)

Noi neuvot oli lähinnä tarkoitettu D Yojimbon hakkaamiseen ilman Zanmatoa.. Mä ainakin pieksin kaikki D aeonit ilman sitä... Sekä Penancen ja Nemesiksen.. Mutta kyllä sen Zanmatolla helpommin hakkaa:)

• Aeris

Ja minä kun luulin, ettei sitä kuulukkaan voittaa!=D Mitä siitä saa palkinnoksi jos sen voittaa? Entä ootteko voittanu niitä muita?

• Dark Hunter

Sit ku oot voittanu kaikki D Aeonit niin pääset tappelee Penancee vastaan. mutta toisin kun jotkut väittää penance ei ole pelin pahin vastus. vaan Nemesis... Sen kun pieksee hakkaamalla ni on hyvä!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe