Kysyisin ihan mielenkiinnosta onko täällä ketään vanhojen kanien omistajia nii...ja rotu ois myös ihan kiva tietää.Itselläni on hermeliinikani joka täyttää kesällä 8v,Tiinalla ei ole ikinä ollut mitään sairauksia ja on nykyäänkin erittäin terve ja sopivan tuhdissa kunnossa.
Ostin kanini yksityiseltä ihmiseltä,en kuitenkaan kasvattajalta.
Vanhoja kaneja?
eeva
2
189
Vastaukset
- 7 v pupun omistaja
Mulla on 7 v maatiaiskani uros. Edelleen pirteenä touhuilee. Se on hankittu myös yksityiseltä ja on saanut aina olla vapaana kotona. En edes omista häkkiä, vaan kani laitetaan kylppäriin, jos ollaan pitempi aika pois.
Kani käy hiekkalaatikolla kuin kissa ja on aina seurana kaikessa toiminnassa.- n.s
...pidät ton kanin vapaana ja annat sen olla perheen touhuissa mukana! Se on varmaan tosi ilonen ku sen ei tarvii kököttää koko ajan häkissä...toivottavasti kaikki muutki tekee niin...tosin ainahan se ei oo mahollista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su18512550- 856134
- 1145507
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495492Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234412Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434282- 924240
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424211Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334148Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727