Onko kellään kokemusta LightScribe asemasta ja polttamiseta kantta cd:lle. Jääkö polttamisessa polttojätettä ja jos jää niin jääkö se kaikki moska kannettavan sisään?!
LightScribellä cd:n kannet
2
308
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Lightscribelle voidaan kirjoittaa tekstiä tai kuvia CD:n tai DVD:n etikettipuolelle, varsinaisia kansilehtiä sillä ei voi tehdä.
"Polttojätettä" toimenpiteestä ei synny. - vaan "etiketti"
eikä se etikettikään ole mitään paperia vaan laserin herkkä pinta levyssä johon poltetaan samalla laserilla jälki mitä itse data poltetaan levyyn. Siis poltto on tuossa samanlaista polttoa kuin mitä itse levyn dataa poltetaan.
Vaan tuo kyssäs tais olla jonkinlaista huumoria?? :D
Niin ja kannet tehdään ihan tulostimella, ei LS:llä. Kannet on nimittäin ne jotka tulee koteloon, cd:n/dvd:n pinnassa taas etiketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347