Miksi on niin vaikeaa ostaa.....

Agri

narttu pentua ilman ehtoja?

Emme myy kotikoiraksi!!!
Vain näyttelyyn kiinnostuneille!!
Vain jalostukseen!
Kyllä mutta sijoitukoiraksi!!

On tästä tullut vain raakaa bisnestä koko koira jutusta.

Olen tässä etsiskellyt kohta 2vkoa kultsi tai noutajaa kotikoiraksi mutta eipä löydy.

Sekaroituisetkin kävisi mutta niiden hinnatkin nousevat päätä huimaaviksi.

Koiratta varmaankin .......

6

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

Miksi et kysele tuota Orimattilan kultaista noutajaa? muutama ilmoitus alempana? On kylläkin uros...

• Agri

=o)

• doggy
      • Agri

=O)

• Hiaspo

Kyllä valitettavasti tämä kasvatustoiminta näyttää hyvin paljon olevan bisnestä nykyään.
      Itsekin etsiskelen noutajaa, ja heti ollaan kysymässä aiotteko käyttää näyttelyssä. Voi prkl! Eikö enää koiria saa ottaa ihan vaan seurakoiraksi? Eikö se hel***ti riitä??? Pitääkö niistä tulla maailmanluokan valioita?

Toinen asia mikä ärsyttää on se, että kun nuita kasvattajien sivuja selailee, niin jokainen koira on kuvattu siinä näyttelyasennossa...millimetrin tarkasti kaikki jäsenet ojennuksessa. Kaikki koirat näyttää samanlaisilta...

Täytyy alkaa valhetelemaan. Joo näyttelyyn mennään heti pentuna ja kierretään ympäri Suomea hakemassa sertejä ym...

Tätäkö tässä haetaan???

• amripo

mä ainaki sain koiran ilman että mitään ehtoja saneltiin..oikeestaan ku kirjotettiin kauppakirjaa siihen laitettiin että koira myydään kotikoiraksi.. koska eihän pennusta voi tietää tuleeko siitä näyttelykoiraa..vaikka kyllähän kasvattajat yleensä pyytää että koiraa käytettäis kerran näyttelyissä, koska siinähän ne saa palautetta oikeista yhdistelmistä. meillä ei ollu emä mikään näyttely koira vaikka muuten terve olikin..

onnea koiran etsintään=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen